torsdag 15 oktober 2015

Underbara höst!

De senaste dagarna har varit helt fantastiska med massor av solsken!
Jag älskar känslan av den krispiga luften och de färgsprakande träden, som hösten bjuder på.
Var inom matbutiken igår och köpte med mig några buketter med höstgrönt
som jag gjorde en dörrkrans av...
Jag vet inte vad dessa bären kallas för, men de var väldigt fina och dekorativa. 
De ser nästan ut som pyttesmå äpplen.
Jag hade en gammal krans liggande hemma i källaren, som jag använde som bas.
Kransen blev då mer robust, och fick ett lite ruffare utseende. 
I somras fick vi målat om vår ytterdörr - från grå till svart. 
Väldigt nöjd med resultatet, och den nya dörrkransen passade perfekt här!

Ha en strålande Torsdag!

1 kommentar:

  1. For en nydelig krans ♡
    Og lekker dør!! :)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails