söndag 7 september 2014

Pink Party!

September - det är "min" månad!
Då är det nämligen min födelsedag.
Förra året fyllde jag 30 år och det firade jag med ett gäng underbara tjejer, Champagne, god mat och klackarna i taket!
Jag ääälskar allt som är rosa, så självklart var festen i rosa!
Till middag serverade jag Tapas...
Det är perfekt när man har många gäster på besök, för det finns alltid något som passar allas smaker.
Ingen fest utan dessert!
Självlart hade jag ett rosa dessertbord med massor av söta frestelser;
Franska makroner, kex, godis, och chips i rosa muffinsformar och annat gott...
Yummie!

Önskar allihopa en mysig söndag!
XOXO

2 kommentarer:

  1. Herlig! Der skulle man vært gjest, såå mye godt!:) Jeg digger setningen "klackarna i taket" (vokst opp ved svenskegrensa...) Hurra for deg Joy og hurra for september♡ Klem

    SvaraRadera
  2. Gahhh där skulle man varit med ser urfint ut! Så kul att du bloggar igen, har saknat dig! kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails