söndag 30 december 2012

This year...

2012 börjar lida mot sitt slut...
I morgon hade jag tänkt att ta en sväng inom kontoret, 
så denna söndagen har ägnats åt att preppa inför morgondagens nyårsmiddag. 
(Bilder kommer i ett senare inlägg.)

Det har varit ett händelserikt år, och här har jag samlat några godbitar från mitt 2012:
Vi spenderade nästan hela januari i vårt älskade Thailand...
Skönt att byta snö och kyla mot sol och värme, 
och inte minst underbart att få träffa släkt och vänner som man inte har sett på länge.
Stora delar av våren och sommaren ägnades åt att bygga nytt bad och sovrum.
Samtidigt kvittade vi oss med en del gamla möbler, och investerade i nytt - förändring fryder!
Vi fick trevligt besök av journalist och fotograf från ett av Norges största interiørblader. 
Reportaget kommer en gång under 2013! 
Jag och mannen hade en romantisk långweekend i Nice, en fantastisk stad! 
Så härligt att komma iväg på tu man hand, och njuta av sol värme och amore. 
Vi fick hann även med en swipp-tur till vackra Monaco.
I brist på sol under sommaren, flydde vi söderut.
Vi hade några finfina dagar på Italiens östkust, med god mat, strandliv och sightseeing. 

På slutet av sommaren hade vi en fantastisk road-trip genom vårt flotta hemland.
Längs vår resa fick vi se den ena magiska platsen efter den andra...
Vi besökte våra härliga vänner i Ålesund, och både liten och stor hade det helt toppen!
Med åren har bloggen blivit så mycket mer än bara en interiör-blogg...
Jag älskar att laga mat och baka, så jag delar gladeligen med mig av mina söta frestelser och middags favoriter!

Nu önskar jag alla mina läsare ett riktigt gott nytt år...
Jag tror att 2013 kommer att bli ett fantastiskt år, eller hur?!

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår! Gleder meg til å følge deg både her og på insta i 2013!
    Måtte 2013 bli ett fantastisk år!
    Klemmer til deg <3

    SvaraRadera
  2. Koselig innlegg og oppsummering av 2012! Måtte 2013 bli ett supert år for deg og dine! Klem Julie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails