måndagen den 31:e december 2012

Bye, bye 2012...

Efter en hektisk avslutning på 2012 gläder jag mig till att fira in det nya året i lugn och ro, 
tillsammans med min lille familj.
Vi ska mysa med 3-rätters middag, Champagne (till oss vuxna, "bubbeldricka" till prinsen) och fyrverkerier...
Julgranen står fortfarande kvar... 
Men egentligen är jag ganska trött på julen, så nyårsbordet är dukat med färgsprakande rosor, 
som ger ett fräscht inslag.
Önskar allihopa ett riktigt gott 2013!

"This is a new year.
A new beginning.
And things will change."

10 kommentarer:

  1. Titter innom for å ønske deg og dine et
    riktig GODT NYTT ÅR!

    Nyttårsklem fra Marianne

    SvaraRadera
  2. Så flott!!
    Godt nyttår! Håper 2013 blir alt du ønsker deg.
    Jeg gleder meg til å følge deg videre:)

    Klem

    SvaraRadera
  3. Koselig dekket bord, Joy :)
    - og det er veldig kjekt å
    titte inn her til deg ღ
    Jeg gleder meg til å fortsatt
    følge deg i det nye året som
    er også ღ Ønsker deg et rikitg
    ✲✬ᏀᏬᎠT NYTT ÅR ✯✲ Stor klem
    fra Mette :)

    SvaraRadera
  4. Nydelig nyttårsbord! :-)
    Gratulerer som vinner i julekalenderen min.
    Send meg navn og adresse så sender jeg premien.
    Godt nytt år!

    SvaraRadera
  5. Nydelig dekket bord :)
    Ønsker deg ett riktig godt nyttår :)
    Klem fra Jeanette

    SvaraRadera
  6. Looks fab, like everything else you do!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvaraRadera
  7. For ett nydelig bord!
    Håper deres 2013 har fått en strålende start, med more to come :)

    SvaraRadera
  8. Kjære gode deg - lenge siden jeg har vært innom deg nå - jeg rekker bare ikke alt jeg vil. Men jeg håper du har gode dager...ser du ikke har blogget i 2013, men det kommer kanskje? ønsker deg en fin uke - og håper vi blogges mer igjen. klem din vei <3

    SvaraRadera

Mysigt om du vill lägga igen ett litet fotavtryck innan då går härifrån... ♥

Related Posts with Thumbnails