lördag 6 oktober 2012

Lördagsmorgon...

Något av det bästa med helg, 
är att man kan njuta av en lång och god frukost tillsammans med hela familjen.
Idag lagade Hubby mumsiga american pancakes till oss.
Alltid lika gott, och på helgerna är det ju lov att gotta sig lite extra!
Med detta receptet lagar du pannkakorna på 1, 2, 3!
Här i  huset har vi blivit bitt av bacillen,
och skaffat oss Arne Jacobsens Design letters.
Prinsen har fått  ett eget frukostset med mugg och tallrik i melamin.
Dekorativt, praktiskt och inte minst lärorikt!
Solen skiner här i Sør, så nu ska jag ut och mysa i höstsolen med min lille familj.
Ikväll blir det ladies night med ett gäng härliga tjejer - gläder mig!

Vad är dina planer för helgen?

10 kommentarer:

  1. Mmmmm,så godt,
    Kjekt du linket resept ,den skal prøves,
    Ha en fin dag .
    Klem

    SvaraRadera
  2. Oi! De pannekakene såg skikkelig gode ut.
    Viktig å unne seg noe godt innimellom.
    Arne Jacobsen kopper og fat står høyt på ønskeligsten her i huset også. Kjempestilig er de! Og som du sa.. lærerik også :-)
    Så er det jo alltids greit med noe som fenger interessen ved matbordet.. så de små blir sittende ;-)
    Ha en herlig lørdag, og nyte solen. Her øs pøs regner det. Idag også!
    Klem Susanne

    SvaraRadera
  3. Nam!!!! IT looks good :)

    Kos deg i solen i dag, her er være våt, sur og kald :(

    Jeg ha en koselig give-away i min blog! Jeg ferie 100... followers og ny job! :)

    Klem,
    Vicky

    SvaraRadera
  4. Mums!

    Fin lørdag! Her er det jentemunch (lunch/middag) og 30 årsdag i kveld. Mye og rekke over, men akk så festlig!

    klemklem

    SvaraRadera
  5. Ååååhhh!!!
    Det så veldig godt ut!
    Så deilig med jordbær!
    Ha en NydeligFlott lørdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvaraRadera
  6. Så veldig godt ut! Kos deg i kveld! Klem Julie

    SvaraRadera
  7. I helgen skal vi være mest mulig ute i det deilige høstværet.
    Og så skal jeg på venninne treff. Det er ikke så ofte, så jeg gleder meg .

    Og du, jeg ble sulten av de flotte bildene dine <3
    Klem

    SvaraRadera
  8. Mm dette så helt herlig ut.
    Disse lange frokostene er gull verdt :)

    Håper helgen deres har vært flott.
    Her har vi vært på lading etter hektiske to uker.
    Og det føles deilig at solen skinner og det er søndag. Det skal nytes:)
    Klem Musefletta

    SvaraRadera
  9. mmm, det så godt ut:)
    Vi er også blitt bitt av basillen av det samme bokstav-settet:)
    Ha en fin , ny uke.
    Klem Nina

    SvaraRadera
  10. Dette så helt himmelsk ut. Nå vet jeg hva det skal bli til frokost hos oss neste helg. :o) For en koselig blogg du har. Artig å lese en lokal blogg. :o) Riktig god høst. Håper vi får flere av disse helgene.

    Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails