söndag 14 oktober 2012

Dinner for 2...

Denna helgen har vi haft barnefri, prinsen har varit på tur till Sverige med besteforeldrene.
Jag och Hubby har därför haft massor med kvalitetstid på tu man hand...
Viktigt att ta vara på varandra i en annars så hektisk vardag.
Det blev en liten tur på stan med lite shopping.
Sedan så har vi unnat oss massor med god mat och dricka ute,
och lördagskvällen avslutades med biobesök.
Vi så Taken 2 med Liam Neeson - kan verkligen rekommendera den!
På helgerna är det alltid mysigt att duka lite extra fint vid middagsbordet.
Det är inte så mycket som ska till...
Här har jag dukat med servetter från Tine K home,
och så har jag skurit av stjälken på prydnaskål och satt de i en vas.

Det enkla är ofta det bästa - eller hur!

Nu väntar jag på att prinsen ska komma hem...
Han har säkert massor spännande att berätta!

Önskar er allihopa en fin fortsättning på söndagen!

13 kommentarer:

  1. En fin søndag til dere,
    Klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Så kos :)

    Ha en flott søndag, her hytten i Trysil snør det :)

    Klem

    SvaraRadera
  3. Så koselig med kjærestehelg ♥
    Lekkert dekket!!

    SvaraRadera
  4. Åh, det så virkelig koselig ut:)
    Fin søndagskveld til deg!
    Klem

    SvaraRadera
  5. Så herlig med kjærestehelg Joy, det trenger man når man har hektiske dager mellom jobb, hjem, familie og fritidsaktiviteter. Det er viktig å ta vare på de små øyeblikkene. Nydelig pyntet bord og jeg elsker selve bordet deres. Var på nippet til å kjøpe dette som salongbord, men stemmene gikk til et mer minimalistisk bord fra Living :-)

    Ha en herlig søndagskveld!

    Klem
    Netta

    SvaraRadera
  6. Kjære gode Joy! Nå er det min tur til å si at det er lenge side jeg har vært innom....Men jeg har hatt en lang pause nåde fra blogg og nett generelt, og gjett om det har vært bra ;) også har min lange pause inkludert halvannen uke på franske rivieraen - det har også gjort godt - men NÅ er jeg her. Og som alltid blir jeg så gla av å komme inn på din blogg, den er bare alldeles vakker - og du deler og skriver om slike ting som får frem smilet :) hadde det ikke vært for at min blogg var full av alvor (hehe), så ville jeg hatt en slik blogg som deg - som får frem smilet <3 liker det - og vi trenger det!! (..og særlig når det viser seg at det også er sånn en fin, god dybde i bloggeren bak!!)

    Nydelig med en slik stund for hverandre som du viser her - det er viktig å ta vare på hverandre, som du sier. Jeg håper du har det bra - og at du koser deg på ny jobb (hvor det enn er...) og at du nå får en skjønn uke videre. sender deg mange klemmer herfra :))

    SvaraRadera
  7. Det høres ut som en herlig helg!
    Så kjekt at dere likte filmen, den har vi også planer om å se.

    Ønsker deg en god uke videre!

    KLemmer

    SvaraRadera
  8. Så fine prydnadskål! Veldig koselig pyntet for koselig middag:) deilig å ha litt kjæreste tid iblant, det er viktig :)
    Må spørre også om du fikk mailen min med adressen min?
    Ha en riktig Godnatt
    Klem Merete

    SvaraRadera
  9. Åhh Joy vilka mysiga bilder. Jag är så biosugen vill se Ted bla den verkar kul kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Så hyggelig dette høres ut :) Tipper både dere og lilleprinsen nøt helgen. Nå er det allerde snart en ny helg, tiden bare raser avgårde. Ønsker deg en fin fin ukesslutt, Joy! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  11. Høres ut som en fantastisk helg!! Så deilig å bare være dere to for en liten stund :) Skjelden vi har barnefri ...over 1 år siden sidt tror jeg!
    Klem Tove

    SvaraRadera
  12. Nå er det leeenge siden jeg har "sett" deg - og jeg savner dine innlegg. Men du har det vel som meg, travelt :) håper iallefall dagene dine er gode - fulle av glede. Kos deg masse, god uke ønskes deg fra meg :)

    SvaraRadera
  13. Så koselig dekt på, for to:-). Alene tiden bør nytes så ofte man kan:-).

    En fantastisk blogg du har og et lekkert hus. Deg vil jeg gjerne følge videre.

    Du er velkommen til å se på bloggen min, hvis du har lyst.

    Ønsker deg en flott dag.
    Anne Line

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails