söndag 30 september 2012

Den perfekta söndagen...

Idag har varit den perfekta söndagen!
Dagen började med strålande solsken,  och i sällskap med med besteforeldrene, 
reste vi ut till vackra Hove på Tromøya, där vi har promenerat längs havet och i skogen! 
Älskar denna tiden på året då naturen bjuder på de vackraste färgerna...
Och se, trots att det är sista dagen i September, blomstrar fortfarande prästkragen!
En av dagens höjdpunkter for prinsen (och farfar *knis*) var denna gungan på stranden...
Något bad blev det dock inte... Alldelles för kallt! *Brrr*
En vääldigt mysig familjedag, 
som avslutades med hemlagad varm minsetronesoppa och äppelpaj hjemme hos oss i Villa Fjellheim!

10 kommentarer:

  1. Oj, så heldig jeg er ღ
    - kjempegøy at jeg var
    en av vinneren ღ Jeg
    skal sende deg en mail
    med adressen med det
    samme... Nydelige og
    høstlige bilder her hos
    deg også, og varm eplepai
    hørtes nydelig godt ut ღ
    Ønsker deg en fin kveld
    videre og uke som kommer
    Stor klem fra Mette :)

    SvaraRadera
  2. Koselig!


    Jeg elsker Hove :)

    Så på Finn, det var en liten gård til salgs der.. ÅÅH DRØM ;O))
    Klem

    SvaraRadera
  3. Nydelige bilder fra en vakker søndag <3
    Og gratulerer til heldige vinnere

    SvaraRadera
  4. Grattis til vinnerene!
    Tror jeg må slytte til sørlandet for her har regnet høljet ned i hele dag.
    Ha en finfin kveld!

    SvaraRadera
  5. Flotte bilder!!
    Så herlig:)
    Og gratulerer til heldige vinnere ♥

    SvaraRadera
  6. Høres ut som dere har hatt en alldeles perfekt søndag :) Koselige bilder fra en flott høstsøndag med familien. Gratulerer til de heldige vinnerene. Ønsker deg en ny flott oktober uke, Joy! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  7. Det så ut til å ha vært en helt fantastisk dag, særlig for prinsen som fant en huske på stranden - toppen av lykke ♥ Han er jo så skjønn og blid :-) Vi tilbragte helgen på en gård i Etnedal, kjempekoselig både for store og små. Masse frisk luft og deilig mat.

    Gratulerer så masse til de heldige vinnerne av utrolig kule mobildeksler!

    Ha en fin uke søta!

    Klem
    Anett

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna och vad fin han är prinsen : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Så herlige bilder! Det er så koselig med slike familiedager som du beskriver:) Jeg har faktisk bodd mitt første leveår på Tromøya og blitt fortalt at det er fantastisk flott der. Skulle gjerne vært tilbake der....
    Tusen hjertelig takk for premien! Jeg ble helt overveldet her denne lørdag morgen;) bruker aldri å vinne, så dett var jo ekstra stas:)) gleder meg til å se det fine coveret:))) skal maile adressen min med engang:)
    Ha en fortsatt deilig helg med din fine familie!!
    Takk igjen skjønne deg <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails