tisdag 25 september 2012

Missoni...

Många av er har kanske fått med sig att italienska modehuset Missoni just nu har ett samarbete med den svenska klädkedjan Lindex.
Egentligen är jag en person som håller mig till det klassiska både i mode och interiörväg, 
men jag har blivit helt förälskad i Missoni's färg och mönsterkombinationer!
Det var inte så enkelt att få beställt på Lindex hemsida igår - väldigt frustrerande faktiskt...
Men jag är så lyckligt lottad, och har en väldigt snäll Hubby, som gick på shopping för mig idag!
Det blev några fina plagg, bland annat den klänningen ni ser på bilden.
I födelsedagspresent från svigers fick jag ett par flotta badhandukar från Missoni.
Så här i huset är vi redo för en färgstark höst!

Vad tycker du om Missoni?

7 kommentarer:

  1. Elsker badekaret ditt jeg!! Og liker handukene! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvaraRadera
  2. Heldige deg ;) den kjolen er super fin!

    Klemklem

    SvaraRadera
  3. Flotte mønster og fargar Joy!!!Eit herleg blikkfang♥
    Ønsker deg ein strålande onsdag:)

    Klem frå Mette.

    SvaraRadera
  4. Uhhh, herlig:))
    Heldige du som fikk håndklerne!!
    De er sååå fine ♥
    Og så FIN som du blir i Missoni!!

    SvaraRadera
  5. De håndklærne ♥!! Og så SÅÅ fine på badet ditt!

    SvaraRadera
  6. Eeeelsker Missoni, og syntes det var helt supert at de inngikk et samarbeide med Lindex. Jeg la ut et innlegg i går med handlekurven fra Missoni Lindex. Fint håndkle du har i Missoni også. Ha en fortsatt fin dag :-). Sølvi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails