torsdag 13 september 2012

Birthday girl!

Idag är det ingen vanlig dag...
Det är nämligen min födelsedag!
Tänk att jag nu går in i mitt sista "20-år", hihi...
Tidigt på morgonen blev jag väckt med sång, presenter och tårta!
Hubby hade varit så söt och specialbeställt en svensk prinsesstårta från den lokala konditorn 
- just for me!
En resa till romantikens huvudstad Paris var en av presenterna... Wiiii som jag gläder mig!!!

Ikväll ska jag, Hubby och prinsen mysa extra mycket med middag ute på stan.
Tack alla söta vänner som skickat gratulationer på SMS, Facebook och Instagram!

9 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen! Kaken så helt nydelig ut og en tur til Paris er jo den perfekte gave!!!

    Klem fra Helene

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så masse med dagen Joy!!
    Heldig du er som fikk gaver og kake på sengen:))

    Håper dagen fortsetter så bra ♥

    SvaraRadera
  3. Gratulerer så mye med dagen din som var. Du er ennå ung, Joy! :) Håper dagen var flott, og så deilig med tur til Paris! Riktig god helg også :)Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så mye med dagen som var - Paris må jo være drømmegaven!! Og prinsessekake bare til deg - det kan ikke bli bedre :) Håper dagen fortsatte like bra!

    SvaraRadera
  5. Gratulerer så mye med dagen :)
    Hva er ditt navn på Instagram??

    SvaraRadera
  6. Gratulerer så masse med dagen som var <3
    Min kjære svenske samboer MÅ ha sin prinsessetårta når han fyller
    år også;)

    Håper uken din er strålende.
    Klemklem

    SvaraRadera
  7. Grattis ung som en lärka : ) Vid 29 hade jag inte ens fått första barnet hi hi Paris gahhh vad underbart! kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hei Joy:)
    Gratulerer så masse med vel overstått bursdag unge dame:)
    Tenk å få spise en slik fin prinsessekake på sengen... og tenk, Paristur i bursdagsgave da gitt:)

    Ønsker deg flotte høstdager:)
    Klem Marianne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails