onsdag 8 augusti 2012

Wedding cake...

Tidigt i vår fick jag en förfrågan om jag kunde baka en bröllopstårta...
Detta är något jag aldrig gjort förut - men någon gång ska ju vara den första! *blunkesmil*
Brudparet hade 4 önskemål gällande kakan...
1. Kakan skulle vara vit. 
2. Kakan skulle bestå av 2 hjärtan.

3. Dessa hjärtan skulle bindas samman med en (ätbar!) bro.
4.  Kakan skulle gärna vara maritimt inspirerad (i och med att vigsel och bröllopsfest var vid havet ).
...Och här ser ni resultatet!
Väldigt skoj och inte minst vilken ära att få baka en kaka till brudparet på den stora dagen.

Idag har jag varit i på IKEA Sørlandet, 
i förbindelse med lanseringen av den nya IKEA katalogen...
Superkjekt! Kanske det blir lite bilder från detta imorgon.

11 kommentarer:

  1. Så flink du er :)) Virkelig vakker bryllups kake :)
    Dette kan du virkelig:)

    Tenker de ble fornøyd!

    Klem Bente

    SvaraRadera
  2. Du er så flink, søta!

    I dag skinner solen på Nesåsen, deilig!
    Håper sola skinner hos deg også :)
    klem

    SvaraRadera
  3. Nydelig bryllupskake! Du er utrolig flink :)
    Ha en riktig fin kveld.
    Klem

    SvaraRadera
  4. I alle dager så god du er! :-0 Den der kaken var super fin :)) Jeg er bare så imponert over folk som kan lage så fine kaker, utrolig bra :) Og ja, bilder fra ikea vil vi se ;) Og du, takk for sånn en fin kommentar hos meg,det satt jeg så pris på. Jeg håper du nyter dagene :) klem herfra

    SvaraRadera
  5. Men älskade vännen - den är ju alldeles otrolig - vilket konstverk!! Jag är sååååå imponerad, kom och arbeta här - Kram

    SvaraRadera
  6. OMG den var lekker!! Du burde seriøst drive med kaker på heltid! :) Jeg er forresten på jakt etter Paris tips, hva er dine absolutt "must do" tips til den franske hovedstaden? Butikker, restauranter etc ? Jeg har jo vært der før, men det er sju år siden sist. Da så vi Louvre, Montmartre, Eiffeltårnet og de "basic" sightseeing stedene. Ha en super torsdag, fine du! Klemmer

    SvaraRadera
  7. Den kaken momset jeg på:) Den var veldig god! hihi:) FLINK. Klem Tine Mette.

    SvaraRadera
  8. Hei!

    Så stilren og romantisk <3 Jeg vet hvem jeg skal ansatte når (hvis) jeg en gang gifter meg!

    Tusen takk for søte ord :) Vi hadde en flott tur, opplevde masse og traff masse herlig familie. Vet du, flyturen gikk så bra, selv om det var 12 timer fra Frankfurt til Singapore. Trikset er tydeligvis nattflyvning! Vi er hvertfall så heldige at Aurora sover godt og jeg sover greit på fly. Uansett vil jeg si det er verdt turen :) Jeg ville nok reist når det er høst her, vår der. For Sydney-området var det litt kaldere enn jeg likte når det tross alt er sommer i mitt hode! I Brisbane derimot var det perfekt på dagen, litt kjølig på kvelden. Som du så er det ikke akkurat populært med isolasjon (eller tette hus for den sakens skyld...)! Men der, og nordover, tror jeg kan bli vel varmt på deres sommer.

    Ha en fin kveld du og! Jeg tar et glass vin og heier på håndballjentene, og gleder meg til å hente valp i morgen!! <3

    Klem

    SvaraRadera
  9. Ah, den var nydelig! Du er kjempeflink! :)

    SvaraRadera
  10. Hello, after reading this amazing piece of writing i am also delighted to share my familiarity here with colleagues.
    my webpage: Fall weddings

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails