måndag 27 augusti 2012

Spännande besök...

Måndag kväll, och jag har precis slängt mig ned i soffan...  
Äntligen lite tid för en liten blogguppdatering! 
Idag har vi haft trevligt besök av en journalist och en fotograf.
Superspännade - gläder mig till att se resulatet!
Dagens besökare kom långväga, så dukade jag upp med lite god hemlagad thaimat.
Till dessert lagade jag en av mina favoritkakor: Cheesecakebrownie med hallonkräm.
Både mat och kaka föll i smak hos gästerna. 
Vill du prova att laga kakan så hittar du receptet genom att klicka här.

Det har varit en hektisk men otroligt härlig dag... Så nu blir det snart sängen för mig.
Ha en fin fortsättning på kvällen allihopa!

9 kommentarer:

  1. Så spennende dette var da! Gleder meg til å høre mer om :) Ha en fin kveld videre!
    P.S den kaken så UTROLIG god ut, den skal prøves!

    SvaraRadera
  2. Så moro! Regner med vi får vite mer senere.. gleder meg!

    KLEM

    SvaraRadera
  3. Se der var du jo igjen :) Koselig :) og så spennende besøk du har hatt. regner med du røper litt mer etterhvert? ;) hehe...og takk for kake-oppskrift og flotte bilder. Ser helt smashing ut. Håper uken din har begynt bra :) klem klem

    SvaraRadera
  4. Så spennende :) Gleder meg til å både
    se og høre mer... og den kaken er bare
    kjempegod ღ Har laget den en gang og
    den smakte himmelsk god... Og thai mat
    er fantastisk - skulle gjerne ha lært
    meg å lage det, i alle fall prøvd ut
    litt mer :) Ønsker deg en fortsatt fin
    kveld og uke... Stor klem fra Mette :)

    SvaraRadera
  5. Herlig, gleder meg til vi får vite mer om hvor reportasjen kommer! :) Endelig fikk jeg tid til en bloggerunde igjen, går i ett her for tiden. Såå synd at du ikke kunne komme på lørdag! Håper vi kan møtes om ikke så lenge hvis du er på disse traktene, kanskje sammen med Maia? :) Ha en fortsatt finfin mandagskveld! Klemmer

    SvaraRadera
  6. Åhhh Joy gläder mig med dig kommer bli kanon kram på dig! Sofia

    SvaraRadera
  7. Så spennende Joy, gleder meg til mer info:)
    Tipper de var fornøyde med serveringen ja!!
    Den kaka så goood ut ♥

    SvaraRadera
  8. Åååå så spennende. Du må linke til artikkelen eller skrive hvilket blad det kommer i når den tid kommer. Gleder meg til å se :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails