onsdag 15 augusti 2012

Nobody puts Baby in a corner...

Ni får ursäkta mig över att jag har varit så otroligt dålig på att blogga den senaste tiden...
Tiden räcker helt enkelt inte till!
Äntligen kom sommaren till oss, och vi har spenderat dagarna ute i solen  inne i huset med renovering.
Medan Hubby och svigerfar jobbar med det nya sovrummet,
 har jag ordnat mig en fin liten bloggplats mitt i vardagsrummet.
"Nobody puts Baby in a corner..."
Även om det mesta är portabelt nuförtiden så är det skönt att ha en fast plats för saker och ting.
Här i huset är det frun som äger mest elektroniska duppeditter, hi hi...
Min MacBook är en kär ägodel, som blev köpt på Apple Store i The Big Apple.

Ljuslyktorna från Tine K gör det stämingsfullt.
Regissör-stolen från Riviera Maison är ett av Hubbys sommar-salg-kupp!
En av anledningarna till att jag älskar den mannen är att vi har så lik smak, 
och det gäller det mesta.

Nu blir det lite mys i soffan, efter en hektisk dag...
Vi blogges!

8 kommentarer:

  1. Åhhh Joy du kan konsten att göra fint stor kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Kul stol!! :-) og fine bilder som vanlig!

    SvaraRadera
  3. Heisann:)
    så flotte bilder, nyter inspirasjonen jeg:)
    Falt pladask for den stolen fra Riviera Maison *sukk*
    Har lenge hatt tanker om å male mine regissørstoler hvite, og skifte ut trekket på de. Nå ser jeg at jeg bare mååååå gjøre det - og det lyt skje fort:)

    Ønsker deg fortsatt flotte sensommerdager søte deg:)
    Klemmer Marianne

    SvaraRadera
  4. Masse masse fint! Så jeg ikke et sted i stad at Tine K har laget nettbutikk. :skummelt:

    Jeg er også VELDIG glad i min kjære MacBook :) Håper jeg har den leeenge enda, selv om den til tider har vært stapp full. Har lagret saker i fine mapper og tømt den litt nå, måtte til etter 2 år med skole med arbeid i store filer.

    Stolen din var superfin. Min egen nye "danske" står nå ved kjøkkenbordet og Maisi har lagt sin elsk på den. Den er supergod å sitte i.

    Klem

    SvaraRadera
  5. Så fint lite hjørne du har laget! Macbooken er en trofast venn her også - finnes ingen bedre!

    SvaraRadera
  6. Å, den arbeidsplassen likte jeg:) Vurderer å kopiere:)))

    SvaraRadera
  7. En fantastisk plass :) ME LIKE!

    Fin fredag til deg ;)
    Her skal hælene på og en drink med fineste jentene venter i kveld.
    klem

    SvaraRadera
  8. Heisann,

    så fin arbeidsplass du har laget :-)
    Jeg likte så godt lampme og klokken på veggen, hvor er det kjøpt hen?

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails