tisdag 7 augusti 2012

Ja, vi elsker dette landet...

Här kommer lite mer bilder från vår roadtrip genom Norge...
Vi är flitiga på att resa, men det blir oftast att vi väljer att resa utomlands.
Nu kände vi att det var på tiden att se mer av Norge!

Jag måste säga att vi hade otroligt tur med vädret under vår resa.
Sjävklart var det ingen sydenvärme, men vi slapp regn (förutom i Bergen då, hihi), 
och det gör mycket för upplevelsen.

För en svensk som mig, var det väldigt exotiskt att se fjordarna - helt magiskt
Förstår gott varför folk från hela världen kommer hit och turistar.
Norge har verkligen visat sig från sin bästa sida - I love it!

Är du glad i att resa?

11 kommentarer:

  1. Skjønne bilder Joy:)Ja,Norge er eit vakkert land!!!

    Eeeelsker å reise♥ Fyrste gong eg er i Asia og kan love deg at det ikkje er den siste;)Drøymer også om Amerika,Frankrike,Irland....I haust skal eg til London for aller fyrste gong.Gleder meg stort:)))

    Ha ein fin kveld♥

    Klem frå Mette.

    SvaraRadera
  2. Ser du som dere kan hatt en kjempe fin tur :)
    Flotte bilder!

    Klem Renate

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder Joy ni är så fina : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Heihei!
    Velkommen hjem :) Kunne gjerne tenkt meg å sett mer av Norge selv, spesielt Nord-Norge! Har dere vært her i Ålesund også? Syns jeg dro kjensel på dykkeren i Akvariet, eller var det akvariet i Bergen kanskje?

    Blir spennende å se mer av soverommet deres!
    ha en fin tirsdagskveld!
    :)

    SvaraRadera
  5. Norge er ett fint land å feriere i ...Vi er bare kanskje ikke så flink til å se det selv som nordmenn...elsker å reise, og gjerne der det er varmt:) Ha en super kveld! Klem Julie

    SvaraRadera
  6. Hei søte Joy ღ
    Tusen takk for veldig koselig kommentar
    på bloggen min, og kjempekjekt at du vil
    være med på min giveaway :)
    Ja, Norge er et vakkert land, og fjordene
    spesielt ღ Jeg har vært en del i Norge på
    ferie, både helt i sør - og nordpå :)
    Flotte bilder du deler med oss her ღ Ha en
    fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  7. Hei vennen, så bra at dere hadde en vellykket reise til Vestlandet! Jeg er jo vestlending selv og skjønner godt at turistene liker seg der, hihi. Ellers synd at du ikke kan komme på bloggtreffet, men det får vi ta igjen!! :) Klemmer

    SvaraRadera
  8. Hærlig collage :D Ja vi elsker Norge ;) Men vi som dere drar helst til varmere strøk når det er ferie :) Vi bor jo langt nord i Norge(70 gr.nord), men jeg har enda ikke vært på Nordkapp....tro det eller ei....så burde nokm utforske litt enda lengre nord i landet også!!
    klem Tove

    SvaraRadera
  9. Hei igjen,
    vi ser på et hus som er ganske nærme min jobb, jeg jobber jo på If-Harebakken.
    Idag skal vi på visning på et rekkehus faktisk, så vi får se..
    Inørheten av byen, ikke i byen, men ikke langt ifra...

    Takk, for koselig kommentar, blir spennende å følge med oppussingen, regner med det kommer oppdateringer :)

    SvaraRadera
  10. Wow, snö på sina ställen, det var värst!!! Kram

    SvaraRadera
  11. Så bra at dere har hatt en fin ferie, og ikke minst at dere slapp regn! Jeg kjenner meg igjen på noen av bildene ja, flotte bilder:)
    Vi er på hytta for andre gang i sommer, veldig koselig, men det har vært bare regn og ruskevær denne uka. Så da har det blitt noen roadtrips og litt shopping i grisgrendte strøk, hehe.

    Ha en fin helg!:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails