onsdag 25 juli 2012

Välkommen till Villa Kaos...

Efter en välbehövlig sommarpaus, har vi nu satt igång med årets andra husprojekt:
sovrum.
Vårt gamla bad och prinsens pytte lille sovrum ska slås samman till ett större rum,
som ska bli mitt och Hubbys sovrum.
Här är Hubby i full gång med att riva väggar - en tung och inte minst grisig jobb.
Ännu en gång är huset upp-och-ner, ting står på helt fel plats och det är oljud från morgon till kväll...
Vi tänkte att det är bäst att passa på nu när prinsen är ute ur huset,
han är nämligen på sommerferie med svigers.

Ha en underbar dag allihopa!
Här är det full rulle hela dagen, men jag tänkte prova att kika inom er ikväll...
Ciao!

6 kommentarer:

  1. Det er ikke så lett å tenke på hvor fint det blir når det er slutt - vi står midt oppe i det selv. Men man må bare holde ut og se for seg drømmerommet :)
    Dere får det nok knallbra!

    SvaraRadera
  2. Ååååå så spennede Joy, gleder meg virkelig til å se hvordan dere ordner det..
    Blir sikkert kjempefint !!!

    Tuuuusen takk for koselig hilsen inne hos meg, nå er blomstene kommet i hus, og
    i morgen skal jeg starte ordningen i lokalet.. gleder meg som en unge på lillejulaften ;))

    Og ikke minst gleder jeg meg til lørdagen, håper det blir den drømmedagen, vi drømmer om !!!
    Og ja kjolen er hvit (offwhite) og kommer fra spanske "atelier diagonal" …..

    Ha en fin dag !!
    Kramar !!!

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut med lite kroppsarbete, kanske kan få extraarbete här i Bankan snart! Kram

    SvaraRadera
  4. Hei på deg, Joy! Nå er jeg hjemme igjen etter en laang uke i ditt hjemland. har vært så utrolig deilig med litt bloggfri og ferie :) Også sitter jeg nå og prøver oppdatere meg på favorittbloggene mine :) Og jeg ser du har hatt mye koselig å henge fingrene i denne sommeren, så langt. Og nå er det oppussing på gang. Spennende :) Gleder meg til å se resultatet!
    Jeg syns sommeren har vært mer høst enn sommer, men vi får nyte de flotte dagene. Som i dag :)) God klem til deg fra meg

    SvaraRadera
  5. Å, missunner dere ikke det der! Rev en vegg her for noen år siden, og det er fremdeles støv etter det :P
    Håper dere har en fin sommer!

    Klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails