torsdag 19 juli 2012

Kvalitetstid...

Dagarna bara flyger iväg, och jag känner att bloggen har blivit nedprioriterad den senaste tiden...
Just nu njuter jag bara av att vara tillsammans med min lille familj.
Ingen syden-värme här inte, 
men solen skiner och vi har hittat på massor med skoj och även fått gjort en hel del i huset.

Dagens bilder är från vår semester i Italien...
Vi slog oss ner på en lekplats och hade picknick-lunch under ett träd.
Supermysigt! 

Ha en underbar dag allihopa!
Ps. Efter förra inlägget var det några som var nyfikna på vilket bord j a g hade lust på...
Jag var på utkik efter ett bord med svarvade ben - spelade ingen roll om det var gammalt eller nytt.
Men jag ville helst inte lägga en mindre förmögenhet på ett nytt bord.
De förslagen jag kom med föll inte helt i smak hos Hubby, 
så efter mycket om och men så fick han helt enkelt välja bord 
(och stå för räkningen, hihi).

Ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag älskar Riviera Maison, 
så jag är egentligen bara otroligt glad och väldigt tacksam över Hubbys val av bord. 

5 kommentarer:

  1. Härligt Joy njut av dina fina kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Så koselig! Det blir nok garantert fabelaktig ;)

    Og sånn en HERLIG picknikc! SUPERKOSELIG. ::LOVE::

    Vi koser oss fremdeles på camping så bloggingen går tregt. Har bare nett etter
    at Frank er kommet fra jobb og da blir det lite tid til data´n. Har tatt litt bilder da,
    i går var i i Stavern og havnen var full av hvite seil <3 Mange nederlendere hørte jeg.
    Kaisi (hunden) ble full av energi nede på brygga og hoppet fram langs bryggekanten.
    Jeg tror hun savner Arendal :) haha

    Nå sitter vi og nyter hjemmebagt rugbrød i hver vår stol her. Funket å bake i liten ovn :)

    KLEM
    Klem

    SvaraRadera
  3. Det hørtes koselig ut ja:) kos dere masse med fabelaktig besøk:) klem monica

    SvaraRadera
  4. Så kos, nydelige bilder. Viktig og kose seg og ta vare på de gode stunder og minner. Solklem

    SvaraRadera
  5. Håper du har hatt en fin helg, søteste, med fiint besøk! :) Her er det siste krampetrekningene før jobb igjen i morgen. Jeg skal utnytte roen nå mens mann og barn er på kino til litt ordning & reda. Klemmer

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails