tisdag 19 juni 2012

www.momentsofjoy.se

Hej allihopa!
Vilket underbart väder vi vaknade till idag...
Strålande sol som ger massor med glädje och energi 
- jag tror detta kommer bli en fantastisk dag!
Nu har jag bytat bloggadress till www.momentsofjoy.se
Har länge haft planer om att göra detta, 
så igår ringde jag till min kära bror, och på 1,2,3 så hade han fixat ny adress!
[Du kan fortfarande använda dig av adressen: www.blochjohnsen.blogspot.com]
I fönstret står just nu den vackraste buketten med ängsblommor,
som jag har satt i den nya kannan från Spode.
Visst blev det fint?!
Det är en härlig känsla att bo "mitt i stan" men i en lantlig miljö, som vi gör.
Dessa ängsblommorna har jag plockat precis utanför dörren.

Denna vackra peon kommer från min egen trädgård.
Jag planterade några peonplantor förra året, och i år blommade det upp e n peon.
En är bättre än ingenting!

Önskar allihopa en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Nydelig Joy!

    Tror jeg skal ut og plukke en bukett i sola i dag.

    ♥KLEM

    SvaraRadera
  2. Nydelige blomster!!! :-)
    Ha en finfin kveld!! :-)klem

    SvaraRadera
  3. Nydelige blomster du har i vinduet ditt Joy. Ingenting er vel bedre enn å kunne plukke en så fin bukett rett utenfor døra :-) Her bor vi både landlig og sentralt - kort vei til byen og enda kortere vei til skogen.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvaraRadera
  4. Så skjønne blomsterbilder! Og grattis med eget domene!

    Håper at alt står bra til med deg. Her er det bare jeg og vofsen som er hjemme om dagen. Men vi koser oss med mye besøk! :)

    Tusen takk for de fine kommentarene du legger igjen hos meg.

    Klem

    SvaraRadera
  5. Nydelige bilder, og Spode er et fantastisk flott servise. Peonen din kommer til å blomstre mer etter hvert, den trenger bare litt tid:)

    Fin dag til deg:)

    SvaraRadera
  6. Elsker disse blomstene <3
    Og gratulerer på eget domene.

    Fin lille lørdag til deg og dine.
    Klemklem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails