onsdag 13 juni 2012

Norges vakreste hjem...

Snart är det dags, snart får vi veta...

Vilka är årets finalister i tävlingen Norges vakreste hjem?
Ååå så spännande!

För ett år sedan fick jag ett telefonsamtal som jag sent kommer till att glömma...
- Du är en av finalisterna i Norges vakreste hjem!

Vilken ära - jag var så stolt, glad och lycklig över att vara en av de 10 finalisterna 2011.
Tack snälla ni för alla fina gratulationer, lyckönskningar, 
hälsningar och kommentarer som ni gett mig under året som gått.

I år är det någons annans tur att vara med...
Jag önskar er lycka till!

Här är ett utdrag om Villa Fjellheim, 
som blev publicerat förra året på BoligPluss hemsida :







9 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Enligt mig har ni i alla fall Norges vackraste hem <3

    Hoppas det går bra med renoveringen och allt är bra med hela familjen!
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Du har et nydelig hjem, ikke rart du kom videre :::)

    SvaraRadera
  3. Masse lykke til! :) Du ha en nydelig hjem! ♥

    Klem,
    Vicky

    SvaraRadera
  4. Nydeligt hjem du har! :-)
    Ha en finfin kveld!!! :-)

    SvaraRadera
  5. Så gøy at ditt hjem var en av finalistene i fjor!!
    Jeg synes alltid det er litt spennende om detdukker opp bilder fra hjem vi ikke har sett blogget!

    Forresten, kan ikke du vise bilde av Milo. Eller har du vist frem vofsen før? :)

    Klem

    SvaraRadera
  6. For ett nydelig hjem dere har :) Jeg er veldig spent på finalistene i år :)
    Klem Renate

    SvaraRadera
  7. Fantastisk fint hus!! Finaleplassen var vel fortjent! Jeg er også veldig spent på hvem som er finalister i år. Skulle gjerne ha sendt inn en påmelding selv, men her er det mye som står igjeen!

    Klem fra Karen

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Jag kan verkligen förstå nomineringen av ert hus! Verkligen jättefint! Vilken bra smak ni har.

    Nu ska jag kolla vidare på din fina blogg!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Hei Joy!

    Så koselig at du vil følge meg :) Er veggene hvit-hvite? Og hvordan er karmene i forhold? Lurer på hva jeg skal gjøre her, vurderer helt hvitt, og karmer i samme farge men annen glansgrad.

    Klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails