torsdag 28 juni 2012

Lite glam gör susen!

Äntligen fick vi lite skönt väder!
Bäst att passa på att njuta, för till helgen ska det visst bli regn igen...
På grund av det dåliga vädret har vi inte haft möjlighet att sitta så mycket uppe på takterassen, 
så nu är jag på jakt efter en liten paviljong som vi kan ha här uppe. 
[Eller så får Hubby helt enkelt ta och bygga ett litet kryp-in med tak.]
Jag har lust att skapa en ordentlig "utestue"
som vi kan sitta och mysa i även på lite kyligare dagar...
Goa möbler med massor av kuddar, tända ljus och en skön pläd att vira in sig i.

Jag och prinsen hade en liten tur till IKEA häromdagen.
Blev helt förälskad i deras Blue Collection.
Köpte med mig både det ena och det andra, bland annat denna fina blå kudden.

Paljettkuddarna har jag beställt från USA, supernöjd med de.
Lite glam piggar upp i vardagen!
Idag ska jag och prinsen ha en ordentlig mor-och-son-dag!
Gå och ta en fika på stan och leka på lekplatsen...
Blir det dåligt väder så blir det kanske lekeland.

Ha en fin dag allihopa!

4 kommentarer:

  1. Ja, man må innrette seg etter norsk sommer her i landet he he. Ønsker dere en toppers mor-sønn dag i dag. Det blir sikkert veldig kos. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  2. Så koselig det så ut, nydelige bilder :)
    Lysglasset var så fint!
    Ha en flott dag.

    Solklem

    SvaraRadera
  3. Håper dere har hatt en super dag! Når man bor her, så må man være forberedt på en sommer hvor både bikini og tepper trengs :)

    SvaraRadera
  4. Lekkert og alltid inspirerende å besøke deg;o) Takk for titten...og fortsatt god sommer. Varm klem fra meg

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails