söndag 10 juni 2012

I köksfönstret just nu...

God söndag allihopa - hoppas ni haft en fin helg!
Här har jag och lille prinsen varit småsjuka, så det har varit en väldigt lugn helg för vår del.
Vi var en snabb tur inom Plantasjen idag... Fick lust att förnya med lite nya krukväxter här i huset.
Köpte gula Solrosor till vardagsrummet...
Och så hittade vi denna stiliga chiliplanta att ha i köksfönstret.
Chillin är helt ätbar, och det passar mig perfekt - för jag älskar spicy mat!
En annan lustig växt jag hittade var en planta med Aubergine...
200 kr är ju ganska häftigt kilopris för några Aubergine,
men det var så läckra att jag bara var tvungen att ha de.
Av dessa tror jag det ska bli härlig grekisk Moussaka - nam!

Önskar allihopa en fin start på veckan som kommer!
Imorgon är det sommarfest med prinsens barnehage, så jag hoppas på fint väder...

8 kommentarer:

  1. Herlig!

    Jeg elsker urter og andre spiselige planter.. Disse var suuperkule!
    Plukket inn kjærlighetsurt fra hagen i dag (husker ikke det ordentlige navnet). Super i mat, særlig supper og gryter, så i dag hadde vi grønnsakssuppe. (SÅÅÅ god) :) Resten har jeg fryst ned så vi kan bruke i vinter.

    klem

    SvaraRadera
  2. Så flink du er!!!! :-)
    Håper du har hatt en flott dag!
    Og at kvelden blir fin!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Herlig, vakkert å se på og så spiselig i tillegg, kjempeflott. Fin ny uke til deg:)

    SvaraRadera
  4. Så flotte planter! Du får prøve å så selv til neste år;)

    God bedring til dere!

    Ønsker dere en flott ukestart!

    Klem

    SvaraRadera
  5. Lekkert med så flotte planter. God bedring!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvaraRadera
  6. Så flotte planter/urter. Håper formen er bedre og dere får en fin sommmerfest i dag. Vi skal også ha sommerfest i barnehagen i ettermiddag, og håper at være bedrer seg, for nå regner det her. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  7. Herlig med planter som både er fine å se på og spiselige :) håper de smaker like godt som de ser ut :)

    SvaraRadera
  8. Åhh bvad duktig du är Joy här odlas ingenting : ( kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails