onsdag 20 juni 2012

Bitt av basillen...

Man kanske kunde tro att jag fick shoppat nog när jag var i Oslo förra helgen...
Men idag kunde jag bara inte motstå dessa fina ljuslyktorna från Tine K.
Har sett de i många hem runt om i blogglandia, 
och jag vet inte hur många gånger jag har stått och kikat på de i butiken.
Idag hittade jag de i blått, och då slog jag till!
Var ju egentligen på jakt efter ting och tang till det nya badrummet, 
men så blev det istället impulsshopping till köket...
Denna stiliga trälådan från House Doctor fick också följa med hem.
Precis som alla andra år, undrar jag var sommaren har tagit vägen..?
Vi sitter och planerar sommarsemester och helst av allt så hade det varit härligt att bara vara hemma och slappa av... Men som det ser ut nu så hade det inte varit fel med en tur till varmare breddgrader.

Önskar allihopa en fin dag - och en stor kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig en blogg! Fine farger, god stemnig!! Fint du var innom min konkurranse. For du vant!!! Se min blogg! Kram Signe

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails