tisdag 22 maj 2012

Värmebölja...

Äntligen har sommarvärmen hittat till Sørlandet !
Det var inte en dag för sent, som vi har längtat...
Igår var det rena medelhavsvärmen, 
så då var det bara att spola av trädgårdsmöblerna, handla in grillmat och tända upp grillen...
Så härligt!
Det spirar och gror i trädgården...
Eføyen slingrar sig vackert längs muren, 
och de vita blommorna kan nog klassas som ogräs, 
men jag tycker de är väldigt söta.
Äppleträden står i full blom...
Och jag gläder mig så till hösten härliga äpplen!
Äppeljuice, äppelmos, hemlagad äppelpaj med vaniljsås... Yummie!
I äppelträdet hänger prinsens gunga...
Varma sommardagar är helt toppen tycker prinsen...
Då kan man vara ute och gunga - läääänge!


Önskar allihopa en strålande dag!
Hoppas ni också får njuta av värmeböljan.

9 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg et epletre også :) Alt det deilige man kan lage av frukten, men blomstene er jo også så vakre! Så søt den lille prinsen din er :) Ha en herlig tirsdag! Klemmer

    SvaraRadera
  2. Åhh! det er så herlig med varme igjen, i går holdt jeg på i flere timer i hagen <3 lykke <3.

    Nydeige bilder :)

    Ønsker deg en nydelig dag :)
    Klem Fra Renate

    SvaraRadera
  3. Juhu!! Dette har vi ventet på,ikke sant? :) Endelig er det så godt og varmt! jeg og mannen satt ute i hagestuen til 22 i går, og enda var det ikke kaldt! Det er bare å nyte det! Så vakre bilder du viser her :) Og så nydelig han gutten deres er. Virkelig en snygging ;) Kos deg masse og nyt solen. Klem fra Spirea :)

    SvaraRadera
  4. Så er jeg innom hos deg igjen for å kommentere din kommentar til meg ;) Jah, du skriver det så bra - man må gi for å få, det handler mye om det for min del og. Blir bare tom om man skal gi ut - og aldri oppleve å få noe tilbake. Det blir jo feil, så ja, skjønner så godt hva du mener. Og det der med å dele de fine tingene, det som gjør godt - det er bra, for du kan være sikker på at det smitter! Iallefall opplever jeg det slik når jeg besøker blogger eller nettsider som presenterer det som er lyst og positivt - det smitter! Slik som din blogg :) Så vet jo jeg (og du) at tilogmed bloggere som viser sine beste sider også har kjipe dager. Noe annet hadde vært rart... Å dele det positive er også "lettere" enn det negative, tunge...Jeg for min del deler mye "tungt stoff" - ikke fordi jeg er nede hele tiden, jeg har det i grunn veldig bra på mange måter og er lykkelig med livet slik det er i dag, men jeg syns det er viktig å også fokusere på det som kan være vondt, og hva man gjør med det. Det finnes alltid en vei opp og ut av det hele! :) I dag sitter jeg forresten på sykehuset og skriver. Sønnen min er operert og jeg sitter nå og ser på ham sove...mens jeg surfer litt...Alt vel, men det har tatt litt på i dag..gla det er over nå. Nå skal vi snart hjem igjen - og nyte resten av denne soldagen :) Mange klemmer til deg - jeg setter utrolig pris på denne fine bloggen din - og på at du er så engasjert! Jeg tror det bor mye godt i deg!! klem :)

    SvaraRadera
  5. Herlige bilder!
    For en herlig hage og en skjønn prins!
    Tusen takk for koselig hilsen-ble glad.

    Herlig sommervarme.
    Nyt!

    Klem Camilla

    SvaraRadera
  6. Hei igjen :) Jeg liker også at Tine K er orientalsk inspirert, ja jeg har faktisk fått helt dilla på orientalsk, dvs buddhaer, lykter etc :) Om Francis Francis: Jeg ser at www.frieleshop.no har modellen X1 Illy, som vi har, til i underkant av 8000 kroner. Den er tradisjonell type, ikke for kapsler, men det finnes en modell for kapsler også. Tipper man får slike maskiner billigere i Sverige :) Klemmer

    SvaraRadera
  7. Nydelige hagebilder. Vi nyter sommerdagene. Det er så deilig. Tenk at det er varmere her enn i 'syden' :) Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  8. Elsker sommervarmen!!!
    Tusen takk for fine kommentarer inne hos meg! :-) Håper du har hatt en flott dag i sommervarmen! :-)
    klemmer

    SvaraRadera
  9. De vita blommorna växte i slänten ner till gräsmattan hos Mormor(Farmor), kommer du ihåg det?
    Kram Bitte

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails