torsdag 10 maj 2012

Nice i Nice...

Bonjour!
Grytidig morgon reste vi till flygplatsen för att ta flyget till Nice...
Och nu är vi alltså här - jipii!
När vi kom in på vårt hotellrum överraskades jag av en flaska champagne som stod på sängen... 
En liten surprise från hubby!

Vi tog en promenad och gick längs Promenade des Anglais, bort till gamla stan.
Det blev Sallad Niçoise och Champagne till lunch idag.
Helt underbart att sitta ute i solen på och luncha - idag var det 30 grader!
På vårt hotell har de en liten swimmingpool uppe på takterassen...
Så jag passade på att simma några vändor, alltid skönt att få tränat lite även om det är ferie.
Här står Hubby njuter av den fantastiska utsikten från takterassen...

Snart ska vi ta på oss finkläderna och gå ut och äta middag. 
Jag är väldigt sugen på skaldjur ikväll, så jag hoppas vi kan hitta en bra skaldjursrestaurang.

Ha en fin kväll sötnosar!

9 kommentarer:

  1. Så og hørtes helt himmelsk ut;) Nyt hvert sekund! klem

    SvaraRadera
  2. Å så fantastisk dette ser og høres ut!! Jeg får sååå gode minner ved tanken på Nice, siden vi tilbrakte siste uken av vår bryllupsreise på Rivieraen i 2005 :) Forhåpentligvis får jeg og min kjære oppleve Frankrike i igjen i sommer, dvs Paris hvor vi tilbrakte den første uken av bryllupsreisen. Fant forresten ut at jeg var gravid i St. Tropez, romantisk :) Et spørsmål til deg: Jeg har falt for de svarte tingene med hvite elefanter på fra Svenskt Tenn, vet du om noen butikker i Norge som selger dette? Puter, brikker, memoblock etc :) Og tusen, tusen takk for alle de fine kommentarene i bloggen min, kjære bloggvenn! ♥ Enjoy Nice!! Klemmer

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder vad mysigt det ser ut finisar : ) kram och NJUUUUUUUT här regnar det : ( kram Sofia

    SvaraRadera
  4. PS: Elsker de svarte solbrillene dine!! Denne uken bestilte jeg noen veldig like fra Dolce & Gabbana :)) Blir forresten giveaway med designer solbriller som premie hos meg neste uke :) Klemmer

    SvaraRadera
  5. Så utrolig herlig, kos dere masse! :)

    SvaraRadera
  6. Åååh som dere koser dere!

    Dere er superflinke til å gjøre det også. Lett og glemme vet du :o)

    Stor klem :)

    SvaraRadera
  7. KOose dere masse, dere fininger :)

    Vi vil komme til Arendal snart, pick a date...

    Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

    Fin fredag!

    Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

    Smil og fine tanker til deg-

    SvaraRadera
  8. Herligt!! kose deg max!!
    God fredag til deg!! :-) klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails