måndag 7 maj 2012

Let them eat cake!

Många bak- och matinlägg har det blivit den senaste tiden här på bloggen...
Här är bilder av alla marsipantårtor som jag bakat det senaste året...
Väldigt skoj att baka tårtor alltså! 
Jag får utlopp för min kreativitet, 
och inte minst så gör jag folk glada (och förhoppningsvis mätta, hihi)!
Här är några bilder av marsipantårtan jag lagade i helgen,
till prinsens kompis som fyllt 4 år...
En ordentlig "guttekake" med Lightning McQueen!
Denna gången provade jag ut att laga en "explotionstårta".
Det var faktiskt ganska enkelt, och det gav en tuff effekt till tårtan.
Nu är det en ny vecka och nya utmaningar...
Önskar dig en fin start på veckan!

4 kommentarer:

  1. Du er så utrolig god! får alltid masse inspirasjon her hos deg! :) Og den som kunne bake som deg...fantastisk bra! Håper du nyter de solfylte dagene vi har her i sør nå...det gjør jeg, iallefall så godt det lar seg gjøre. Deilig med vår! Ønsker deg en fin-fin uke, skjønne du! klem :)

    SvaraRadera
  2. Wow Joy du är verkligen en tårtexpert så fina så imponerad ha en fin start på veckan kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Hva du kan, søta mi!
    Jeg er så imponert :)

    Fabelaktig ukestart til deg, håper du får en finfin uke. Jeg skal bare en kjapp tur til København, så denne uken er rolig for min del *deilig*

    Fabelaktige klemmer&smil

    SvaraRadera
  4. HAR DU BAKT DISSE KAKENE???HELT UTROLIG!
    KAN JEG SPØRRE DEG HVOR DU HAR KJØPT DET FATET OPPE TIL HØYRE.TROR DU HADDE EN GIVEAWAY PÅ SAMME TYPE ENGANG..LOVE IT!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails