söndag 27 maj 2012

En dag på stranden...

Jag saknar verkligen min lille prins, som just nu är på tur med besteforeldrene...
Samtidigt njuter jag av att  ha kvalitetstid med hubby.
Idag har vi haft en härlig dag på stranden.
Det är rena sydenstämningen här just nu, så underbart.
Något dopp i det blå blev det varken för mig eller hubby...
Men det var en del modiga folk som badade, mest barn såklart. 
För mig var det bara härligt att kunna ligga i solstolen och läsa interiörmagasin och lyssna på musik...
Ordentlig vardagslyx för en småbarnsmor!

Ha en fin kväll och varma kramar till dig som kikar inom!

2 kommentarer:

  1. Så kjempedeilig ut! Nyt pinsen videre! Klem Julie

    SvaraRadera
  2. Så herlig!
    Har hatt nesten en uke med fint vær vi også, men idag kom plutselig 8 grader og snøhaggel, huff! Vinteren vil visst ikke gi helt slipp ennå.
    Så gøy at dere kanskje skal til Ålesund i sommer, du får si fra hvis dere vil ha noen tips til hva som er verdt å se/gjøre her i Ålesunds-området:)

    Ha en fin ny uke!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails