söndag 6 maj 2012

Time for tapas...

Hej allihopa,
Jag hoppas ni allihopa njuter av helgen.
Häromdagen hade vi besök av finaste vännerna...
De har nyligen varit på semester i Spanien,
och de var så söta och hade köpt med sig "souvenirer" till oss - yeeey!
Massor med spanska godsaker. Så vi bestämde oss för att laga tapas.
[Tack snälla, fina vänner!]
Så igår, efter ett livligt barnkalas, 
reste vi hem och ordnade lördagsmys med härlig tapas och lite rött i glaset!
Köttbullar i tomatsås, chorizo, goda ostar - Mmm...
Tapas är så otroligt gott!

Vi valde servera tapas på prinsens dåpfest, trots stor skepsis från vissa i hubbys familj. 
För otradtionellt menade de... Men det blev en succe!
Det passar både till vardags och fest, och till folk flest 
- alla hittar något de gillar. 


Nu ska vi ut och gotta oss i solskenet...
Man får passa på och njuta av dessa härliga Mai-dagar - imorgon kanske det är dåligt väder. 

6 kommentarer:

  1. Tapas er deilig uansett :)

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    SvaraRadera
  2. Det ser helt yummy ut!! Jeg jobbet overtid torsdag, men siden det vanket tapas og mengder av hvitvin så gikk jobbingen som en lek :) Min beste venninne serverte hhv indisk og så tapas i barnedåpene til sine sønner, helt topp! Stakkars deg som hadde uhell med kaken, det er alltid skrekken min når jeg lager festkaker også! Bra du hadde tid til å lage ny kake da. Jeg har lovet Star Wars cupcakes til min nevøs bursdag neste helg, med utstyr innkjøpt i USA :) Jeg er ellers gressenke i helgen mens mannen er bortreist på jobboppdrag, så her er det full fart :) Ha en fortsatt super søndag! Klemmer

    SvaraRadera
  3. Deilig!!

    Vi serverte tapas i går! Veldig kjekk mat som fikk stå fremme hele kvelden og natta!! Så fikk folk spise og drikke litt om en annen;)

    Ønsker deg en flott uke!!

    Klem

    SvaraRadera
  4. Blir veldig sulten her jeg sitter! :-) Ser veldig delikat ut!
    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  5. Oj, oj skjønner det ble stress da kaken falt i gulvet, men vet det ble bra tilslutt ;) Tapas'en så kjempegod ut. Likte de små stjerneskålene så godt! Nyt maidagene :) Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  6. Hei Joy,

    Koselig blogg du har, er innom nesten hver dag:)

    Tapasen så jo fantastisk ut.. Er det lov å spørre hvor du har kjøpt de fine stjerne bollene??

    klem Janne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails