onsdag 11 april 2012

Ting tar tid...

Idag är på sätt och vis en stor dag i Villa Fjellheim...
Denna dagen går till historen som dagen då vi faktiskt började på vårt nya bad!
Handy hubby och svigerfar har 
rivit ner en vägg rivit upp de fina trägolven, på prinsens gamla rum.
Inget revolutionerande - men ett steg i rätt riktning.
Jag kan väl konstatera att vi mer eller mindre  har levt i renoveringskaos de senaste 4 åren.
Jag både gruvar och gläder mig till att ta tag i projekt bad.
Efter att vi är klara med detta så hoppas jag att vi kan slappna av i ett par år framöver...
Njuta mer av livet, träffa vänner oftare och inte minst ut och resa mer.
Viktigt att ha drömmar och mål!

Önskar allihopa en mysig kväll - och tack för att just DU tittar inom hos mig!

9 kommentarer:

  1. Jeg bor sammen med TTT mannen in person! Så dette kjenner jeg til.

    Kan ikke du sende mannen din til oss og ta vårt bad, for det trengs, virkelig!

    Du må ikke ha dårlig samvittighet for kommentering, det går opp og ned for alle. Jeg er ikke lei meg for det, for å si det sånn.

    Mannen i hus er helt overveldet over responsen på dagens innlegg... jeg måtte mase 1 måned før han faktisk sa ja til å skrive og det tok enda en måned før han faktisk satt seg ned og skrev... hihi!

    Fineste torsdag til deg, min skjønne.
    2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

    klemklem

    SvaraRadera
  2. Lykke til. Er kjempespent på hvordan det blir til slutt. :)

    SvaraRadera
  3. Å leve i renovering vet jeg alt om...har vel holdt på i fem år nå - men såååå morsomt når det er ferdig ;o)) Lykke til med bad, blir spennende å se hvordan det blir ,o)))
    Nydelige bilder!

    klemmer Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Så spennende, gleder meg til å følge prosessen! Vi er et steg videre i prosessen med å bygge ut 2 etasjer (grugleder meg!), så ser frem til masse inspirasjon :)

    SvaraRadera
  5. Så gøy med enda et prosjekt! :) Selvom jeg forstår det er tidkrevende og krevende i seg selv å holde på slik i flere år. Men så blir det sååå fint og er så verdt det, ikke sant? :)
    Gleder meg til å se resultatet! ;)
    Også er det så skjønt å komme inn her og lese alt det svenske, det gir en god-feeling (jeg er gift med en svenske) ;) Tusen takk for skjønneste kommentar hos meg, du er så god!! Ønsker deg en nydelig uke videre! klem

    SvaraRadera
  6. Så spennende og flott at dere skal til med badet. Tenker at det kommer til å bli deilig når det blir ferdig :) Nydelige bilder du viser her, så delikat og forsegjort... Flinke du ღ Ønsker deg en fin kveld videre, stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  7. Heisann:)
    Ja, det koster både tid og energi å pusse opp...og du verden så godt det føles når man en kommet i mål:)
    Gratulerer med påbegynt nytt bad, gleder meg til å se det ferdige resultatet:)
    Herlige bilder du viser:)

    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem Marianne

    SvaraRadera
  8. Kjent begrep det der.. TTT

    Så deilig det blir da, med nytt bad.
    Vårt er helt greit, men IKKE mer enn det.
    Noen ganger skulle jeg ønske han hadde
    valgt mer NIttitallsfliser da han bygde huset, for
    da hadde vi nok pusset det opp for lengst..
    Men han var en luring og valgte hvite. :)

    KLEM

    SvaraRadera
  9. Heldiggris! Vil og ha nytt bad! Lykke til med oppussingen. Blir spennende å se resultatet. Klem julie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails