söndag 29 april 2012

Justin Bieber fever...

God söndag vänner!
Idag ska vi på konfirmation - det är min svägerskas styvdotter som ska konfirmeras.
Högt upp på önskelistan stod en tårta med den stora hjälten Justin Bieber.
Snäll som jag är ordnade jag såklart det till henne...
Voila! En tårta med både konfirmanten och herr Bieber.
Saftig chokladtårta dekorerad med marsipan och ätbar(!) bild.
[Bilden har jag redigerat i Photoshop.]

En annan ting som hon önskade sig högt var parfymen signerad Justin Bieber.
[Lägg märke till att tårtan är inspirerad av färgerna från parfymen.]
Detta fina gift set blev beställt från USA för flera månader sedan...
Häromdagen såg jag att KICKS har fått in parfymen i sitt sortiment.
Typiskt. Men det är säkert till stor glädje för många Bieber fans, hihi.

Ha en härlig söndag!
Idag ska jag unna mig en kakbit - eller två... *blunkesmil*

10 kommentarer:

  1. Hva du kan :)
    Såå søt kake!

    Fin søndag, vakre!
    klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. hei skjønne Joy,
      så fin den ble, kos dere i konfirmsjon, tenker det blir en fornøyd konfirmnt.
      klem

      Radera
  2. hehe mulig du må lage en slik til min 12 årings bursdag;)Ble meget imponert nå ja!!
    Klem

    SvaraRadera
  3. Så flink du er!! Heldig jente som får en så fin gave og matchende kake:)

    SvaraRadera
  4. Hehe... Kul kake!! :-) ha en fin kveld!!!

    SvaraRadera
  5. Jeg tar av meg hatten for dine flotte kaker!!
    Denne må vel ha falt i smak hos konfirmanten! :)

    Klem til deg

    SvaraRadera
  6. Heisann:)
    Gratulerer med vel overstått konfirmasjon... og gratulerer så mye til din flotte datter:)
    Herlig og flott kake, og så snill du er som lagde akkurat den kaken til konfirmasjonen... ... hun har en kjempesnill mor, ingen tvil om det:))

    Ønsker den en flott mandag og en riktig fin ny uke:)
    Klem Marianne

    SvaraRadera
  7. Det må ha vært den mest perfekte konfirmasjonsgaven hun kunne få. Du er sååå flink, og veldig snill ;) Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  8. Duktig du är!
    Värdens present altså :D

    Hoppas din vecka blir underbar.
    Kram.

    (Der var svensken halveis i boks? :) har jo tre år på ryggen fra før, og en gebrokken samboer.. hihi)

    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem

    SvaraRadera
  9. Du er bare helt unik! Og en fantastisk kakebaker - kan tenke meg den jenta blir superfornøyd, det hadde jeg blitt!! :) Herlig! Ønsker deg en nydelig 1 mai - i dag er det jo et fantastisk vær her i sør!! God klem til deg, Joy!! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails