söndag 12 februari 2012

Nattetimmar...

Vilken fin lördag vi har haft idag!
Vi har varit i stan och deltagit i vinterfestival, och kikat lite i butiker.
Nu ikväll har vi haft våra fina vänner på middag.
Det var så mysigt att se de igen, och klockan hann bli över midnatt då de reste...
En trevlig kväll med andra ord!
Älskar att planera och ordna med middagsbjudningar!
Maten föll i smak hos gästerna, men desserten...
Ja, desserten nämner vi inte... *smil*
Den ville inte stelna i tid, men den är säkert helt perfekt imorgon... Konklusion: Även jag misslyckas ibland.
Finaste morsdagbuketten från min kjære och prinsen mig själv, hihi...
Älskar vår nya Spode-servis!
Första gången jag föreslog denna sa min kjære något i stil med:
"Det kan du glömma, det ska i alla fall inte in hemma hos oss!"
Och jag kan förstå honom...
Spode-servisen kom helt enkelt inte till sin rätt i Glasmagasinets kalla, opersonliga skyltfönster.
Men min kjære ändrade snabbt mening då han fick se det i en av våra favoritbutiker...
Bland de andra varorna från Lexington, Ralph Lauren, Gant och Mulberry var han också såld! *smil*

Nu är klockan alldeleles för mycket, så nu är det natti, natti för mig... Önskar allihopa en härlig söndag - och grattis till alla mammor på morsdag!
Kram Joy - världens stoltaste mor!

4 kommentarer:

  1. Så koselig dere har hatt det :)
    Vi kommer gjerne på middag... hihi!

    Fineste søndagen til deg, vakre!
    klem

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut och vilken fin bukett. Jag kan tänka mig att det alltid är trevligt hos er en känsla jag har : ) varm kram Sofia

    SvaraRadera
  3. For et nydelig dekket bord :)
    Høres ut som KOS dag hos deg.. Her er det jentekveld med film og cupcakes.. Mannen jobber
    -og jeg kjøpte også blomstene selv igår - men kos uansett! haha

    Nyt kvelden..

    Klemmer fra Tove

    SvaraRadera
  4. Herlig dekket bord!!
    Koselig med gode venner på besøk ♥
    Nydelig bukett:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails