söndag 12 februari 2012

Min morsdag...

Idag har vi firat morsdag här i huset...
Jag fick en lång härlig sovmorgon och mannen erbjöd sig att laga frukost till mig.
Prinsen överraskade med ett sött kort, och mannen hade ordnat med paket!
Fick ett flott serveringsset från Riviera Maison
som har stått högt upp på önskelistan hos mig.
Min finaste lille prins hade lagat ett mysigt kort i barnehagen. *love*
Det kändes nästan som min födelsedag idag... 
Vår snälla granne var nämligen inom med nybakat bröd till mig och familjen.
*Mmm...* Nybakat bröd är väl något av det bästa som finns!
Nu är jag på slankis, så pojkarna fick gotta sig med brödet.
Senare på dagen blev det skridskoåkning och middag hos svigers - väldigt mysigt.

Än en gång vill jag tacka för alla era fina kommentarer jag får på mina blogginlägg...
Super koselig att det är en del av er som har provat/vill prova ut mina mat och bakrecept!

Ha en riktigt fin fortsättning på söndagen och en fin start på veckan!

7 kommentarer:

  1. Så koselig med morsdag! ja, føltes litt ut som bursdag:) To dager i året som er mine skal jeg klare;) Bursdag og morsdag!
    Gleder meg til min frøken kommer med hjemmelagde tegninger...er jo så kos!

    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  2. Det høres ut som du har hatt en fantastisk herlig morsdag. Sååå koselig! Deilig frokost og vakkert kort ;-)

    Tusen takk for sist, forresten ;-) Det var veldig hyggelig å prate med deg på bloggtreffet. Håper vi treffes igjen ;-)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvaraRadera
  3. God morsdag, flotte Joy! Høres ut som du har hatt en deilig morsdag, ikke helt ulik min egen hihi. Ønsker deg en ny fin uke også. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med morsdagen, Joy ღ
    Koselige bilder, frokost og kort
    du har fått :) Jeg skal bake Rasberry
    Cheesecake Brownie på tirsdagen :)
    Gleder meg til å smake, så i alle
    fall veldig god ut ღ Ønsker deg en
    flott uke som kommer, stor klem
    fra Mette

    SvaraRadera
  5. Så fin og snill familie du har :-)

    SvaraRadera
  6. Herlig! Vi feiret morsdagen hos svigers med deilig mat :) Klemmer

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails