torsdag 9 februari 2012

Längtar...

Visst är det vackert när snön ligger som ett vitt täcke, 
solen skiner och det är friskt i luften. 
Dagar vi kan mysa med skridskoåkning, snöbollskrig, boller och varm kakao...
Men jag saknar ändå den härliga varma sommaren.
Så idag mimrar jag lite med några sommarbilder från vårt hem:
Jag saknar lata sommardagar, då man kan sitta uppe på takterassen och lapa sol...
Och när kvällen kommer, få tända ljus och vira in sig i en pläd.

Jag saknar att ha middagssällskap utomhus, med goda vänner och familj...
Med god mat och bubbel i glaset.

Saknar du sommaren?

Ikväll är det klubb hos min "kusine" med ett stort gäng härliga jenter.
Jag har lovat att laga maten, så jag får väl bara ta och sätta igång...
Ha en fin dag allihopa!

10 kommentarer:

  1. Tror ikke du er den eneste som lengter...
    Lykke til med matlagingen
    Klem TOve

    SvaraRadera
  2. Ja! Savner sommer... Jeg er ikke noe vinter menneske.
    Nydelige sommer bilde :)

    Klem fra Renate

    SvaraRadera
  3. Så fint møblemang og interiør, er det hos dere?
    Koser meg på vinteren, men blir godt med sommer også.
    Kan jeg spør hvordan du får til det muffins ikonet der oppe? :-)

    Ha en fin slutt på uken!! Snart er det helg igjen...ukene går fort.

    SvaraRadera
  4. Ååå det var fint. Jeg elsker den stilen om sommeren. Takk for herlig inspirasjon.
    Ønsker deg en fin dag, i kveld er vi en dag nærmere sommer :-) Anita

    SvaraRadera
  5. JA! Jeg savner sommeren veldig! :) Og det ble ikke mindre savn av å se på disse nydelige, stemningsfulle bildene hos deg nå :) Herlig! Jeg bare elsker new england-inspirert stil. Veldig fint! Men aller først ser jeg frem til våren, det er også en skjønn tid som er til for å nytes.
    Tusen hjertelig takk for nydelige ord "hos meg", og for at du vil følge :) Det rørte meg! Ønsker deg en nydelig kveld med dine venner! klem

    SvaraRadera
  6. Hei og tusen takk for veldig hyggelig hilsen på min blogg, jeg skal se om jeg ikke kan få litt "orden" på bloggen min. Du har helt rett, da blir det mye enklere å finne frem. Og ikke minst du har også en fantastisk blogg:)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvaraRadera
  7. Vakkert sommer hjem!
    Jeg lengter veldig etter sommer og lange kvelder
    på verandaen med levende lys og ett glass rødvin!
    Håper sommeren kommer fort i år:)

    Lykke til med matlagingen og en flott torsdag til deg:)
    Klem

    SvaraRadera
  8. Har jeg ikke lengtet før så gjør jeg det ihvertfall nå he he :) Så sommerlig og fint! Kos deg masse på jentekveld. Ikke rart du må lage maten, så flink som du er! Ha en fin fin kveld, søte Joy! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  9. Om jeg savner sommeren....?
    Oh yes, i allefall når du presanterer det slik:)
    Lekkert ♥

    SvaraRadera
  10. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

    Jeg vil ha sommer på din terrasse jeg :) LEKKERT!

    Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
    Klemklem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails