onsdag 8 februari 2012

Be my Valentine!

Februarimånad kan verka kall och grå, 

men lyckligtvis går vi mot ljusare tider, 
och högtidsdagar som Valentines och Morsdag lyser upp tillvaron! 
Igår kom kreativiteten och baklusten över mig så jag bestämde mig för att baka en Valentines/Morsdagtårta.
Älskar att baka och laga mat - det är den bästa terapin för mig!
En sockersöt rosa skapelse - made with love (and joy)!
Är så nöjd med mitt kakfat med silkesband...
Har faktiskt köpt mig ett till - men ett lite större som passar till ordentliga tårtor!
Ska du fira Morsdag och Valentines?

14 kommentarer:

  1. Såå vakker!
    Nå ble jammen jeg inspirert også <3
    Flink er du.

    Fineste onsdag til deg:)
    Klem

    SvaraRadera
  2. Hei Joy.
    Så fin kake, vil du lage en sånn en....? :-)
    Så litt for avansert ut for meg, hehe....
    Skal feire den sammen med min kjære, skal gi hverandre en liten gave og spise noe god mat...

    Ha en fin onsdag :-)
    Klem Monica

    SvaraRadera
  3. Så flink du er til å bake! Kjempefin kake ♥ Jeg satt akkurat og lette etter bryllupskake på nettet, det er så mange fine der ute... ♥

    Jeg ELSKER kakefatet ditt! Lyst å dele hvor du har kjøpt det?? :)

    Ha en nydelig onsdag!
    Klem!

    SvaraRadera
  4. Nydelig! Den var både lekker, delikat og innbydende!! :) den som kunne lage en kake som det.....du er usedvanlig flink!
    Her feirer vi ikke valentinsdagen eller morsdagen mer enn andre dager, syns det er viktig å vise at man elsker og setter pris på hverandre i hverdagen også, ikke bare spesielle dager...Men hver dag er verdt å feire - og nå ble jeg faktisk inspirert til å lage en ekstra god kake til min kjære til søndag..Ja, sånn må det bli ! :)Takk igjen for inspirasjon! ønsker deg en nydelig dag videre.

    SvaraRadera
  5. hei,
    men å flink du er, jeg svimer, hihihi
    at du klarer sier jeg, fantastisk kake,
    nydelig,
    hvor er fat kjøpt, kunne godt tenke meg noe sånt ja..
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  6. For en lekker kake! Jeg elsker rosa marsipan :)
    Peisen vi har i stuen ble solgt for noen år siden hos Plantasjen men de er dessverre sluttet å selge den nå...

    Klem fra Helene

    SvaraRadera
  7. Så lekker :) Fikk lyst på kake jeg nå ;) Vi feirer morsdag!

    Klem fra Renate

    SvaraRadera
  8. åååå,du er vel flink!
    Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt kartet til prinsens rom?

    SvaraRadera
  9. Fantastisk! Den kaka var bare superfin <3 Sommerfuglene likte jeg skikkelig godt. Jeg tror jeg må få tak i en sånn man lager sånne med. Cool! Kan man stample (er det det det heter tro?) ut butterdeig til pynt på paier ol. også tro?

    KLEM

    SvaraRadera
  10. Nydelig kake Joy, du er FLINK ♥
    Jeg tipper den smaker akkurat like godt som den ser ut:)
    Elsker kakefatet:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvaraRadera
  11. Nydelig kake!

    Håper samboeren husker min første morsdag1 Håpe håpe*

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  12. nydelige farger & kake!! :)

    Giveaway på siden min om du er interessert ;)
    Klem

    SvaraRadera
  13. Gud så fin åhh Joy superfin kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Herlig og vakker kake Joy!:-)
    Lo godt av made with love (and joy:-), tihi...
    Og JA, selvfølgelig feirer vi Valentines dagen, å feire kjærligheten er vel aldri feil!!:-)
    Morsdagen også, vi trenger å få litt oppmerksomhet og bli feiret for at vi er verdens beste mamma'er!:-)
    Klem klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails