måndag 9 januari 2012

Soluppgång i Bangkok...

Det är tidig morgon och jag har inte sovit på flera timmar på grund av jetlag. Men jag är ändå så lycklig, för jag befinner mig i mitt älskade Bangkok!

Medan mannen och prinsen sussade sött i sängen, smög jag mig ut och tog några vackra bilder av soluppgången.

Hotellets swimmingpool ligger nästan högst upp i denna 35 våningar höga byggnad.
Som ni ser så kan vi njuta av en helt fantastisk panoramautsikt över staden, medan vi tar oss ett svalkande dopp i den 30-gradiga värmen.

La vita è bella - och jag njuter av varje sekund just nu!

Kram på er allihopa! Love Joy

9 kommentarer:

  1. oioioi...så nydelig,heldige deg :)klem

    SvaraRadera
  2. kos deg masse med alt,
    så hyggelig dere fikk en tur.
    klem

    SvaraRadera
  3. Så herlig!
    KOS dere MAX ♥
    Gleder meg til flere bilder:)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt wow vad häftigt NJUUUUUUUUUT ; ) hela tiden här är det kallt och snö kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  5. Ååh så heldig dere er :D Nyt dagene!!! Og solen og varmen ;) Her får vi ikke se solen før i slutten av mnd. så jeg lengter veldig!!!
    Klem Tove

    SvaraRadera
  6. Ah,nydelig!!!! Nyt oppholdet alle tre:)
    Klem fra Mette.

    SvaraRadera
  7. Å, så fantastisk!!
    Nyt og kos deg i Bangkok, jeg også syns det var en fantastisk by!!
    Gleder meg til flere bilder!
    Klem klem

    SvaraRadera
  8. Så herlig!

    Kos dere masse på ferie! :)

    Klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails