onsdag 21 december 2011

Nostalgi...

Hej alla vänner!
Nu börjar det verkligen närma sig julafton...
Julgranen är köpt och färdigpyntad, snön ligger vit och fin på backen, 
och julkakorna är färdigbakade. 
En av mina söta väninnor var på besök igår, och vi myste med att baka röda julmakroner, Sarah Bernhardt och kandiserade apelsinskal...
Idag har jag suttit och packat in de sista julklapparna.
De flesta julklapparna blev inpackade i brunpapper.
Hade en hel del gamla julkulor som jag var på väg att kasta, 
men har istället använt de till dekoration på paketen.
"Till-och-från-lappar" hittade jag på Upstairs,
som jag dekorerat med vaxsigill. Nostalgi på hög nivå!
Önskar allihopa en fin förjulstid!

4 kommentarer:

  1. ååå for noen herlige pakker:)
    Ønsker deg og dine en riktig god jul:)
    Klem

    SvaraRadera
  2. Flotte pakker Joy!
    Heldige de som kan legge de under treet ♥
    Og så mye godt du og din venninne laget, ble litt nysjerrig på kandiserte appelsinskall jeg;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvaraRadera
  3. Så flotte gaver du har pakket inn. Jeg husker godt jeg brente slike merker på bryllupsinvuatsjonene våre he he. Ønsker deg og dine en riktig flott jul med masse latter og glede. Juleklemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Så fina paket du gjort : ) varm kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails