lördag 17 december 2011

Juldrömmar!

Jag är inte helt färdig med julförberedelserna här i Villa Fjellheim... 
Men ibland lönar det sig att vara ute i sista minuten!
Har nämligen varit på jakt efter "juliga" sängkläder till vårt sovrum, 
och häromdagen hittade jag detta mysiga flanellsettet på Kid, 
med erbjudande "Köp 2 betala för 1".
Happy days! Så nu är sovrummet pyntat till jul.
Igår kom min kära svärmor förbi med julkulor som hon har stickat till mig - sååå fina!
Önskar att jag också kunde sticka - det är något som jag har lust att lära mig i framtiden.
Mina fårskinntofflor från UGG är superhärliga och värmer gott om fötterna när jag stiger upp på morgonen...
Önskar allihopa en härlig lördag!
Här blir det en liten runda på stan för att hitta den perfekta julgranen!

8 kommentarer:

  1. Så lekkert sengetøy og flott soverom. :))
    Søte julekuler du fikk av din svigermor og.
    Ha en flott helg.
    Klem fra Mette.

    SvaraRadera
  2. Så koselig med jul på soverommet ♥
    Kjempefint sengetøy!
    Og DIGGE tøfler, de ønsker jeg meg og;)

    Ha ne fin kveld;)

    Klem Line

    SvaraRadera
  3. Fint sengetøy! Perfekt til jul:) Klem Julie

    SvaraRadera
  4. Så koselig soverom!! Flotte sengklær ♥
    Ikke kommet så langt i forberedelsene her enda :)
    Nyt helgen
    klem Tove

    SvaraRadera
  5. Herlig julestemning på ditt soverom....og de julekulene; I like;o)
    Førjulsklem fra Maliva

    SvaraRadera
  6. Så flink du er! Flanell er lunt og godt på vinteren :) Kid har mye fint, i morgen skal jeg dit for å kjøpe en ny lyslykt, som jeg har dilla på for tiden :) (Hvor mange lyslykter "trenger" man, mon tro?) Klemmer ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails