fredag 16 december 2011

Årets julkort... Inte bara, bara.

Juhuu! Ännu en ting jag kan pricka av på min "Christmas To-Do list"...
Äntligen har jag fått sänt iväg de flesta julkorten till våra nära och kära!
Adressera julkort är något av de tråkigaste jag vet 
- speciellt när det är gigantisk hög med kuvert som ska skrivas...
Så för att göra jobbet till något trevligt, gick jag ner till stan och satte mig på ett ett café.
Beställde en kopp härlig chailatte och en himelskt god julbiscotti.
Den var faktsikt så god att jag fick lust på att prova på att baka det i helgen!
Att ta julkort på mina två små var inte helt enkelt...

- Maximilian - kan du smile fint till mamma och pappa!
- Nej, nej, nej... Inte räcka ut tungan!
- Du kan inte gå, vi är inte färdiga än...
- Nej, Milo behöver inte smile med tänderna, så du kan ta bort fingrarna från hennes mun!
- Du kan inte äta julepynten vännen. 
- Du kan kanske få godis efteråt... Men bara om du smiler fint och sitter still i 5 minuter till.

Puh! Lyckligtvis är denna typen av fotosession bara en gång om året...
Och vi blev väldigt nöjda till slut!
Önskar allihopa en underbar 4:e advent helg!

4 kommentarer:

  1. He he må bare le, tror vi er maaaaange som har det slik når julekortbildene skal tas . . . Men resultatet så virkelig fint ut !!!

    Har tenkt å blogge vårt julekort også, siden jeg for første gang har laget de selv.. helt fra bunnen av ;))

    Ønsker deg en riktig fin 4 adventshelg, tenk bare en uke til lille julaften Joy !!!
    Kram Maren.

    SvaraRadera
  2. Kjempefine julekort ♥
    Her er våre ferdig i dag, så kanskje vi rekker og sende de så det er fremme til jul;)
    Hvis ikke så blir det nyttårskort, koselig det og;)

    Ha en fin fredag!

    Klem Line

    SvaraRadera
  3. Underbart julkort : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Julekort ja,dette året ble jeg heldigvis ferdig tidlig.Somregel er det i siste liten:)
    Men kortet ble jo kjempefint!Nydelig gutt du har!!!
    Ønsker deg en flott helg:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails