söndag 4 december 2011

Andra advent...

Godmorgon allihopa!
Då var andra advent här. 
Det känns som om tiden bara rinner iväg - för nu är det inte länge till julafton nu! 
Både liten och stor här i huset gläder sig sååå!
Idag ska vi ha våra nyinflyttade grannar på middag.
På menyn är det mustig lammgryta, och till dessert har jag bakat pepparkakscheesecake.
(Om den blir exceptionellt god så ska jag lägga ut receptet här på bloggen.)
Jag lagade klart allt igår kväll, så det betyder att vi får mer tid till att umgås med våra gäster.
Igår hade jag och mannen en liten tur på stan med lunch och lite shopping...
Köpte bland annat 3 stycken praktfulla azaleor som jag har satt i den flotta vinkylaren från Riviera Maison.
Får se hur länge de överlever... Ska erkänna att jag inte har speciellt gröna fingrar, hihi.
Önskar allihopa en strålande andra advent!

7 kommentarer:

  1. God 2.søndag i advent til deg!:) Fine bilder!:)

    SvaraRadera
  2. Hei min vakre!

    Utrolig stemningsfullt og vakkert på skjenken! LOVE IT!

    Dine gjester er heldige som får komme til slikt herlig vertskap. Menyen hørtes helt fabelaktig ut :)

    Fineste 2.søndag i advent, til deg fine :)
    Maiaklem

    SvaraRadera
  3. Åja, nå nærmer det seg vedig;)
    Så koselig med 2 lys ♥
    Ha en fin dag med gode naboer;)

    Klem Line

    SvaraRadera
  4. Nydelige blomsterbilder!! Og jammen høres ut som dere er gode naboer!! Kos dere:)
    Klem♥

    SvaraRadera
  5. Så nydelige bilder, med herlig pynt!
    Ønsker deg ein fin 2. søndag i advent, Klem Helene

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad fint det var min mormors favoritblomma : ) kram på dig Sofia

    SvaraRadera
  7. Hei du skjønne Joy! :) Nå er det alt for lenge siden jeg har lagt igjen kommentar hos deg... Ja, jeg synes også tiden synes å gå superfort frem mot jul nå! En del kos hos oss, men også en del "plikter" som må gjøres slik at vi kan senke skuldrene når julefreden endelig senker seg. Ser ut til at du har hatt en helt herlig uke! Så heldige dere er som har ukentlig barnevakt :) Jeg vil gjerne ha oppskriften på pepperkakecheesecake! Ha en underbar ny uke ♥ Klemmer

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails