torsdag 3 november 2011

Thomas tåget i marsipan...

Ni som läst min blogg den senaste tiden har kanske fått med er att jag har lovat prinsen en Thomas tåget tårta när han fyller 3 år...

För att slippa stress i sista minuten har jag valt att förbereda så mycket som möjligt innan den stora dagen...
 Idag har jag haft en ordentlig pysseldag, och lagat Thomas tåget i marsipan.
Denna ska vara dekoration uppe på själva prinsesstårtan (marsipankaken).
Här har ni resultatet!
Det var inte så väldigt svårt - men inte superlätt heller...
Det gäller bara att ta god tid på sig och ha tungan rätt i mun!
Nu återstår det bara att ordna själva tårtan - jipiii!

Önskar allihopa en riktigt mysig torsdag!

13 kommentarer:

  1. Wow, så flink du er!!
    Den ble jo heeeelt lik som Thomas Toget jo;)
    Sikker på at prinsen kommer til og bli hoppende glad for den kaken ja;)

    Ha en fin dag, jeg stikker snart avgårde til bloggtreff hos Hviit ♥

    Klem Line

    SvaraRadera
  2. Hmmm må bare si som Pippi :) fy faaabian hur duktig du ar ;))

    Knallfint Joy, jeg blir virklig imponert . . Prinsen kommer til å bli overlykkelig !!

    Kram Maren.

    SvaraRadera
  3. hei,
    men å stilig denne ble, tenker han blir superglad for den kaken,
    flink du er.
    ha en fin kveld,
    klem fra
    sylvia

    SvaraRadera
  4. Dette blir kjempebra!! når er den store dagen? Jeg kunne ikke vært mer enig - det er SÅ deilig å kunne lage istand mest mulig i forveien!! :o)

    Stas med Thomas!! Gleder meg til å se flere bilder etterhvert!

    Lykke til med forberedelsene, og kos deg!

    Stor klem!

    SvaraRadera
  5. Veldig imponert ღ så flink du er, Joy :)
    Dette kommer til å bli suksess :)) Ha en
    fortsatt fin kveld, stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  6. Wow så fint tåg vilken talang kram imponerad Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  7. wow, WOW, Ja SUPER WOW!!!!!!!! Bøyer meg for deg!!

    SvaraRadera
  8. Oi, så stilig Thomas-toget ble! For et arbeid det må ha vært, flinka! :)

    SvaraRadera
  9. OMG, den var lekker og utrolig virkelighetsnær! :) Jeg har jo planer om Thomas Toget bursdag for lillebroren vår neste år, kanskje jeg må bestille en slik fra deg da, hihi... Farget du marsipanen selv, eller får man kjøpt marsipan i den blåfargen? Ha en fortsatt fabelaktig fredag og herlig helg! Pst: Nå kan du vinne bakebok hos meg ;) Klemmer

    SvaraRadera
  10. Oij, så fint Thomas tog. Skjønner når du skriver at man må ha tunga rett i munn.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Legger meg til som følger av bloggen din.

    Ha fortsatt en fin fredags kveld.

    Klem fra Jeanette

    SvaraRadera
  11. I love! Du skal lage min bryllupskake :)

    Fabelaktig fredagskveld til dere! Her blir det kylling-enchiladas og ett glass vin i sofaen. Mannen rakk hjem før jeg sovnet i dag. Så nå skal tven av og vi skal bare prate og kose oss.

    Smil og klem

    SvaraRadera
  12. Hei på deg.
    Dette var virkelig imponerende - så flink du er!!
    Tenker kaken slo an ;)
    Ønsker deg en riktig finfin helg!

    SvaraRadera
  13. Hei igjen, takk for koselige ord i bloggen min, jeg vil gjerne ha fremgangsmåte for Thomas Toget ja :) Håper vi får se bilder fra bursdagsfesten i dag :) Ha en super søndagskveld! Klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails