torsdag 17 november 2011

It's cookie time!

Idag ska prinsen på tågtur med barnehagen...
Jag hade lust att sända med dem något gott på turen - så då blev det homemade cookies.
Supersized cookies med krossade chokladlinser - nam nam!
Sätt en fin rosett runt, och packa in i cellofan...
Och vips! så har du den perfekta gå-bort-presenten.
Passar extra fint nu mot juletider med alla dessa middagar och fester.
Eller så sparar man på de själv och tar fram de när man får mysigt besök!
Det söta kakfatet fick jag i present av världens bästa grannar.
De tyckte visst att det passade bra till mig, sedan jag bakar så mycket cupcakes... *blunkesmil*
Nu är det inte länge förrens vi ska sätta igång med julbaket.
Pepparkakor, marsipangrisar och lussekatter...

Jag är ständigt på jakt efter nya recept och inspiration, så nu undrar jag:
Vilken är din favorit bland julens söta frestelser?

8 kommentarer:

  1. Så koselig og sende med barna cookies, det ble de nok veldig glade for ♥
    Her har det allerede blitt litt pepperkakebaking, på snuppas skole, og hjemme skal det bli fler;)
    Vi er mest glade i gjærbakst her, så lussektter er populært, i tillgg til marsipanfigurer, litt karamell og serinakaker;)

    Gleder meg ♥

    Klem Line

    SvaraRadera
  2. Så gode de så ut. Lurt å lage små poser å gi vekk, så koselig å få hjemmelagde ting :)
    Så fin blogg du har, jeg oppdaget den nettopp.

    SvaraRadera
  3. Du er bakemester harepus du :) De så gode ut!

    Min julefavoritt er serinakaker - love!

    Fabelaktig kveld til deg og dine. Jeg er innlosjert i Trondheim for helgen :) Skal bare nyte og være sammen med fabelaktigmannen.

    Takk for alltid så søte kommentarer.
    Klem

    SvaraRadera
  4. mums ser gott ut : ) Jag har en massa favoriter choklad och lussekatter bland annat! kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Mmm de så gode ut. Jegvliker veldig godt sarah bernhard, sjokoladekaker (kjeks), vepsebol og kransekakestenger.

    SvaraRadera
  6. Ah jeg elsker, elsker, elsker cookies! :) Så det er nok min favoritt, i tillegg til kokosmakroner :) Egentlig elsker jeg så å si alt av kaker, men har også laget chocolate chip cookies en del år i stedet for de 7 tradisjonelle sortene med julekaker. Men pepperkaker må vi jo også lage selvsagt. Selv om jeg faktisk liker bedre å spise pepperkaker fra butikken, enn de man lager selv ;) Klemmer

    SvaraRadera
  7. Ååååh de ser kjempegode ut!! Nå fikk jeg lyst på cookies!! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails