måndag 28 november 2011

Dagen igår...

Hej allihopa!
Hoppas ni hade en fin första advent igår.
Vi firade dubbelt - först var vi på barnkalas hos goda grannar, 
och sedan var vi på adventsfika hos bästa vännerna.
Det blev MYCKET kakor och annat sött igår!
Kokosmakroner, shortbread, kanelcookies, chokladkaka, tårta och annat gott...
Allt för svårt att motså! *blunkesmil*
Min söta väninna I. hade dekorerat så fint,
med egenlagade julrosetter i härliga färger.
Ljuslyktorna från Georg Jensen har hon fått från oss, 
de passar vldigt fint in i den minimalistiska stilen de har hos sig.
Ha en vidunderlig måndagskväll och en god start på veckan!
Här blir det sushi till middag och julkortspyssel framför TVn.
 

8 kommentarer:

  1. Hei hei! Første gang jeg er innom bloggen din, og her var det jo koselig! Og jeg tror jeg må lære meg å lage en sånn prinsessekake som den heldige nabojenta fikk, for jeg har 2 små jenter selv som hadde forgudet meg om de fikk en slik kake :)
    Legger meg til som følger jeg, og hvis du liker noe inne på min blogg er du hjertlig velkommen til å gjøre det samme :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Hei fra Eva

    SvaraRadera
  2. Så kos med vennebesøk;)
    Og så lekre bilder!
    Herlige detaljer ♥

    Ha en fin kveld;)

    Klem Line

    SvaraRadera
  3. Skjønner godt at man ikke kan si nei til disse godsakene :) Ønsker deg og dine en fin førjulstid! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder ja mycket frestelser nu i juletid!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. åååååh så koselig også så mye godt!! :) nam nam

    SvaraRadera
  6. Vet du, dette er ikke tida for å slanke seg. Dette er tiden for å stappe i seg som ei lita gris *hihi*

    Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
    Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
    Klem fra meg

    SvaraRadera
  7. Heldiggris! Jeg vil også ha. Har også skjønt at det ikke er vits med å starte noen form for slanking i desember, nå skal man bare kose seg! :) Ha en fin kveld videre:)

    SvaraRadera
  8. Tuuusen takk herlige Joy!
    Jeg digget vesten selv, da jeg så garnet -så så jeg vesten med engang. Første gang jeg har laget ett plagg i garn. Har alltid strikket skjert eller luer. Men nå er det andre boller skjønner jeg ..

    Jeg vet kombinasjonen av rettene kanskje er litt rar, men jeg elsker å teste ut og søt & salt er utrolig godt sammen. hihi ja jeg vet jeg er rar ;)

    Stooor klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails