tisdag 25 oktober 2011

Party planner...

Halloween är snart på intåg, men just nu är det en annan fest jag har i tankarna...
Det börjar snart närma sig prinsens 3-års dag
och jag är mitt upp i förberedelserna av det stora födelsedagskalaset.
I år är temat på festen inspirerat av prinsens stora hjälte: Thomas tåget!
Inbjudningarna skickades ut för ett par veckor sedan, och festmenyn är redan noggrant planerad.
Blått, röttturkost och vitt är färgerna jag ska pynta och duka med.
Staples på CC Vest i Oslo hittade jag n ä s t a n allt jag behövde till festen,
 som t ex papptallrikar och plastmuggar (i de rätta färgerna).
Det bästa av allt var att de hade massor med produkter från Cacas och Wilton
så här fick jag även köpt matchande cupcakesformar!
Jag har gjort "cupcake toppers", designade speciellt för den stora dagen. 
Dessa ska jag dekorera både mat och cupcakes med. 
Ingen fest utan sugrör...
De randiga och stjärnprydda sugrören har jag beställt från USA.
Länge leve nätshopping!
Jag har lovat prinsen en Thomas-tårta på den stora dagen.
Och jag har bestämt mig för att baka den själv - något som jag både gruer och gläder mig till, hihi...
Men det blir nog bra till slut.

"Always look on the bright side of life!"
Önskar allihopa en fin höstdag!

7 kommentarer:

  1. Olala, dette blir nok en KJEMPEFEST for lillegutt;)
    Så mye flott du har shoppet, oppdekningen MÅ jo bli braaa!!

    Gleder meg til og se ♥

    Klem Line

    SvaraRadera
  2. Underbar dekoration för en superfin 3 åring : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Dette ser jo helt PERFEKT ut!!

    Elsker sugerørene, jeg har selv akkurat besitl lyserosa og hvitstripete - det er jo så nusselig! De kom veldig raskt, det er SÅ greit med nettshopping ja! :o)

    Thomas er storfavoritten til lille Lukas'n vår også, dette må jo være et PERFEKT tema til bursdagsfeiring.

    Så gøy at du skal lage kake selv, det fikser du sikekrt kjempebra! hvordan er planen så langt for kaka? :o)

    Stor klem!!

    SvaraRadera
  4. Så gøy!! Veldig flotte, matchende ting du har kjøpt! Gleder meg til å se mer, her skal jeg notere meg ideer altså :) Vår lillegutt skal nemlig også ha Thomas Toget-bursdag neste år, utstyret er allerede kjøpt inn sist vi var på ferie i USA :) Ja, jeg vet, er helt crazy på å begynne planleggingen tidlig :)
    PS: Hvis du leser Bolig Pluss, så er konglekransen min på side 34 i siste utgaven ;) Fortsatt fin tirsdagskveld! Klem

    SvaraRadera
  5. Jeg vil komme på denne bursdagen :) Det ser såå herlig ut!

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Synd at jeg ikke får truffet deg når du er i Oslo. Blæhh!

    Klemklem

    SvaraRadera
  6. Hei igjen, hvor kjøpte du de lekre invitasjonene?? Vi har også begynt med bursdagsinvitasjoner med foto på :) Klem

    SvaraRadera
  7. FANTASTISK ingen ting er tilfeldig når du skal planlegge fest, det er ivertfall sikkert! Gleder meg virkelig til å se bilder fra den store dagen og suge til meg inspirasjon. Tomas toget vil bli en kjempe hit, han er stor her i hus også =D

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails