fredag 21 oktober 2011

Jul på Harrods...

För en månad sedan hade jag och mannen en mysig långweekend i London...
Vi var inom det berömda (och lyxiga) varuhuset Harrods.
Trots att det var i mitten av september, så hade de redan fått en julavdelning!
Julstrumpor, julgranar, tomtenissar, julkulor och andra juldekorationer i alla möjliga varianter... 
Ja som ni förstår så var det jul med stort J!
Köpte med mig denna söta lådan med doftljus från Yankee Candles.
Den innehåller 12 ljus med olika sortes dofter inspirerade av julen, 
t ex doften "Christmas cupcake".
Det är en god stund kvar till jul, men jag gläder mig redan till julbak, dekorera huset, köpa och slå in presenter och julmiddag...
På interörfronten... 
Blir det en klassisk röd jul, eller en trendy vit jul hos dig i år?


God helg allihopa!

9 kommentarer:

  1. Åh så herlig! Jul på Harrods må bare oppleves!
    Søte de Yankee Candles! Jeg elsker de!

    Savner deg søta!
    Klemklem

    SvaraRadera
  2. hei.
    var å i London for 3 uker siden, men ikke innom her, men vi kjørte forbi,
    så vakkert pyntet,nesten amerikansk stil,
    å de julekulene lurer jeg på om jeg må prøve meg på å, de er så vakre,
    litt hvit jul her i gammeldags stil,
    ha en fin helg du og dine.
    klem fra
    sylvia,
    som snart skal til england for 4 uker..
    i januar.

    SvaraRadera
  3. Oioi, der skulle jeg vært ja;)
    Elsker Yankee candles og den esken den var jo kjempefin ♥

    Heldig du er som får strikkede julekuler, de er så fine;)

    Her blir det klassisk rød jul og masse natur inn;)

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvaraRadera
  4. Det er så herlig å få julestemningen i en storby, jeg var også i London på koselig weekendtur en høst for noen år siden :) Elsker de julekulene fra Arne og Carlos! Har ikke bestemt meg for fargetema ennå, det står mellom rødt og blått :) Ellers takk for koselige kommentarer i bloggen min, setter stor pris på det! Håper du har en fabelaktig fredag så langt og får en herlig helg! :) Klem

    SvaraRadera
  5. herlig! Tiden går så fort, tror det bare er 40 dager til 1.desember...hjelp hihi. Her blir det nok jul på barnas premisser, så vi får se. Koselig blir det uansett. Ønsker deg en flott helg, Joy! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  6. ååå, nå gleder jeg meg til julepyntingen..
    P.s liker headeren din kjempegodt:)

    SvaraRadera
  7. Va härligt det lät!!!Vilka underbara julbilder du visar!!Älskar julen!!!
    Ha en fortsatt mysig helg!!!

    Kramkram Lotta

    SvaraRadera
  8. Slike flotte bilder får meg bare til å glede meg enda mere til jul! Og for første gang skal julen holdes i vårt hjem. Så da skal vi ikke reise vekk. Og det betyr mere pynt og juletre og alt. Her er det den tradisjonelle julen som gjelder..

    Ha en kjempe flott helg.

    SvaraRadera
  9. Åh så koselig! Litt tidlig dog ;)
    Tror det blir en merkelig førjulstid på meg i år, ser ikke for meg at jeg vil finne julestemningen uten kulde og mørke og snø, men den kommer nok når jeg kommer hjem til Norge på juleferie til totalt klassisk norsk julefeiring!
    Veldig fine stemningsfylte bilder!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails