onsdag 14 september 2011

Juks!

Ja, jag erkänner... Jag har fuskat!
I brist på både framgång och tålamod i helgen,
tog jag en genväg när jag skulle baka födelsedags-cupcakes till en stolt nybliven 8-åring.
Jag provade ut Møllerens Butterscotch Cupcakes.
Det blev små minicupcakes (i formar från Åhlens).
Ypperligt för små barn, som inte alltid orkar en hel cupcake.
Utseendemässigt var de helt perfekta: höga luftiga och fina. Men aaaaltför söta för min smak!
Däremot blev det en stor succe hos barnen - och det var ju egentligen det viktigaste!
Brukar du ta till genvägar ibland - 
eller bakar du ALLT från scratch?

9 kommentarer:

  1. Så flink du er! :) Jeg synes absolutt ikke det er noen "skam" å bruke kakemix fra en boks :) Og nyttig å lese andres produktanmeldelser! Mine favoritter er Møllerens browniemix (best i test) og Toro lys muffinmix. Jeg baker fra scratch bare hvis jeg har tid :) Ha en fortsatt finfin onsdagskveld! :) Klemmer

    SvaraRadera
  2. Jeg jukser innimellom :) Det gjør at vi kan ha nystekte boller eller muffins etter jobb en ettermiddag :)

    Ser riktig gode ut - og så smart med minimuffins til de små..

    Gratulerer med vel overstått bursdag til deg!

    Og tusen takk for supert bidrag til navnekonkurransen, kommer med vinneret om et par dager..

    Klem fra Tove

    SvaraRadera
  3. Jeg skal gladelig innrømme at jeg tar noen snarveier i ny og ne jeg også ;) Muffinsene så jo kjempeflotte ut, da! Bra de falt i smak hos de små :)

    Grattis med 8 åringen!
    Klem

    SvaraRadera
  4. Jeg tror vi alle jukser innimellom! Jeg gjør ikke det med cupcakes, men ofte med sjokoladekake :)

    Ønsker deg en super torsdagskveld, min skjønne!
    Stor god klem

    SvaraRadera
  5. Klart man får fuska : ) de ser jättefina ut : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Denne esken står i skapet hjemme, klar til å testes en dag! :) Ønsker deg en strålende høsthelg! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  7. Det er LOV å jukse!
    Jeg kjøper ofte TORO sin muffins miks for den er glutenfri.
    Kan jo bare tilsette litt ekstra krydder, smak, sjokolade, bær eller hva man nå har lyst på...

    Syns cupcaksene dine ble kjempe fine!
    Tenkte å prøve meg på mini cupcakes neste gang... =}

    SvaraRadera
  8. Man må jo få jukse litt av og til, de ble jo kjempe søte.

    Må bare fortelle at dine pikekyss har tatt helt av blandt mine venninner. Og har smitta slik at dem alle nå lager pikekyss i alle slags farger og med smak også. Prøvd å lage med kaffe smak? Blir hærlig! Ta litt pulverkaffe og bland med bittelitt vann. Og ha det i røra. =) Også erfart at om man bruker en håndvisp og visper alt i et litesmål så er det ferdig på 1-2-3 (2-5 min) =)

    Ha en flott søndag.

    SvaraRadera
  9. Hei hei!

    Lykke til i konkurransen, vi har lånt et bilde av deg hos oss i dag, håper det er bra:))

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails