tisdag 13 september 2011

Hipp hipp hurra! And the winner is...

Tänk, idag vaknade jag av att min min underbara lille familj väckte mig med sång och kaka på sängen...
Det är nämligen min födelsedag idag!
Vi hade svigers på middag på kvällen - och dagen till ära dukade vi bordet i rosa!
Tradition från min uppväxt är att ha svensk prinsesstårta (marsipankake) på födelsedagen.
I år bestämde jag mig för att laga min egen rooosa prinsesstårta. 
Marsipanrosorna (och bladen) har jag, lätt som en plätt, tryckt ut i en silikonform 
- en helt genial uppfinning!

Så var det dags att kåra den lyckliga vinnaren av stilig nummer-skylt från Ramsign.
Maximilian fick lov att välja bland lapparna i skålen - och det blev nr. 23!
Grattis till Pia - med bloggen Pias Ryddige Hjørne
Klicka här, så kommer du till hennes smarta blogg!

När det kommer till mitt val av skylt,
så har jag efter mycket om och men bestämt mig för Metropolitan till Villa Fjellheim 
- blå, vacker och klassisk! 
Tusen tack till alla de som ville vara med och delta -
och hjärtligt tack för alla fina gratulationer på telefon, mail och FB!
Önskar allihopa en mysig tisdagskväll!

9 kommentarer:

  1. Åhhh grattis och vilka fina bilder : ) söt han är er son : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye med dagen søte du!! Høres ut som feiringen var helt super :) Og en slik rosesilikonform har jeg også, den er helt genial ja! Ha en fortsatt tipptopp tirsdagskveld! Klemmer

    SvaraRadera
  3. Grattis så mye på fødselsdagen din!;)
    Håper du har hatt en fantastisk dag!
    Klem fra størstepia

    SvaraRadera
  4. Gratulerer til den heldige vinneren.
    Takk for tips ang k.,maskin.
    Sist men ikke minst GRATULERER MED DAGEN:)
    Klem fra Nina

    SvaraRadera
  5. Gratulerer så mye med dagen Joy:-)
    Kaken så helt nydelig ut. Høres ut som du har hatt en flott dag.
    Nydelige bilder du viser oss.
    Ønsker deg en forsatt fin uke,
    Klemmer fra Ine

    SvaraRadera
  6. Du er så vel verdt en heidundranes feiring :) Jeg er så glad for å høre at du har hatt en fabelaktig feiring!

    Ønsker deg en finfin onsdag :)
    Smil og klem

    SvaraRadera
  7. gratulere med dagen igjen.hihi
    nydelig kake dette var da, en prinsesse verdig,
    kjekt med former til roser,
    å gratulere til din vinner,
    ha en nydelig dag,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  8. Gratulerer så mye med dagen!
    Klem Madelén

    SvaraRadera
  9. For en søt blogg du har :D Lykke til i konkurransen ;) klem fra AM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails