onsdag 21 september 2011

Cupcakes Heaven!

Har precis kommet hem från några helt fantastiska dagar i underbara London.
Min kjære tyckte visst att jag förtjänade lite avkoppling och extra lyx i vardagen, 
så detta var min födelsedagspresent från han.
Vi var bland annat inom The Hummingbird Bakery,
och vem träffade jag där - om inte allas vår cupcakesdrottning Manuela!
Det var rena himmelriket med söta frestelser...
Cupcakes i alla regnbågens färger, carrotcake, brownies, cheesecake -
Mums!
Jag provade en klassisk Red Velvet Cupacke, medans mannen gick för en härlig Chocolate Cupcake.

Är du i London någon gång så kan jag verkligen rekommendera dig att sticka inom The Hummingbird Bakery!

Have a sweet day!

7 kommentarer:

  1. Du er så verdt den turen der! Fabelaktig!

    Ønsker deg fabelaktig onsdag!
    Såå gøy at vi skal treffes igjen på bloggtreffet. Jeg har ikke sett deg på facebook siden til treffet, det ligger masse info der, så join in ;)

    Klem

    SvaraRadera
  2. Endelig fikk jeg til å kommentere her inne hos deg igjen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får kommentert alltid hos enkelte blogger.

    Uansett, gratulerer så mye med overstått dag! :) Og for en fin gave du fikk, London er jo bare så spennende. Cupcakes'ene så fantastisk gode ut!

    Ha en fin dag videre!

    SvaraRadera
  3. Så herlig med London-tur og ikke minst besøk på The Hummingbird Bakery! Og stas å møte selveste Manuela :) Jeg var så heldig å være med på cupcakekurs med Manuela i Oslo :) Ha en fortsatt strålende onsdag! Her titter solen frem nå og da er det ikke så verst med høst :) Klemmer

    SvaraRadera
  4. Gratulere med dagen som var!! London er kjempe bra! Nam nam cupcakes er nam :)

    SvaraRadera
  5. Åhhhh han kan han din man : ) vilken toppen present! kram Sofia

    SvaraRadera
  6. For en flott gave. Så fint å se at dere koste dere med nydelige cupcakes, yammi :) Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  7. For en hærlig overaskelse! Heldige deg! Og så moro å få besøke det bakeriet, har jo hørt masse om det. Så alt for fristene ut! Tror kanskje jeg ikke ville ha forlatt det stedet igjen ;)

    Ha en super helg.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails