onsdag 10 augusti 2011

På solsidan!

Dagens blogginlegg kommer fraan en solig plats vid medelhavet - vi befinner oss nemligen paa Kreta!
Men du kan ocksaa hitta oss paa "Solsidan" i Agderposten idag!
Ett flott reportage fraan vaart hem, i anledning av min finalplats i Norges Vakreste Hjem.
Jag blir superglad om du stemmer paa Villa Fjellheim!
Klicka her for att komma till BoligPluss hemsida.

Nu er det dags att komma mig ut i solen igen till mina beach boys!
Ett uppfriskande drink i handen, ett dopp i det blaa, bygga sandslott med prinsen...
Ja, livet er toppen just nu!

Ha en fantastisk dag allihopa!
Kram Joy 

7 kommentarer:

  1. For en flott reportasje!! :) Du har fått min stemme :) Jeg har min første Give Away nå, spennende ;) Ha en fortsatt herlig ferie! Klemmer

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye! Og kose dere masse på Kreta =)

    SvaraRadera
  3. Hei - og tusen takk til din mann som tipset oss i Gjensidige! For en nydelig blogg du har og jeg har selvsagt avgitt min stemme for "Norges vakreste hjem" - uten tvil!
    Her er link til mitt drømmehjem - i Grasse, Frankrike. Ble omtalt i BONYTT juni 2010.
    http://www.dagensmedisin.no/kopsalj/view.xml?id=11149
    Ønsker du å vite mer, så bare si i fra!
    Lykke til med "Nores vakreste hjem"!
    Hilsen fra Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Gratulerer masse masse! Dette fortjener du!
    Koser dere masse!

    SvaraRadera
  5. Det deg så vel unt! Fantastisk vakker du er på bildene. Nå som jeg har møtt deg, vet jeg jo at du er like vakker i virkeligheten, om ikke mer.

    Jeg stemmer for harde livet på Villa Fjellheim :)

    Kos dere i syden og nyt dagene!
    Klemklem

    SvaraRadera
  6. Så spennede med finaleplass. Det er vel fortjent. Masse lykke til videre, og kos dere masse på Kreta! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  7. Min stemme går garantert til deg og ditt hjem ;) Dere har det så utrolig fint!
    Håper du koser deg på Kreta, nyt ferie dagene ♥
    Klemmer

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails