torsdag 7 juli 2011

Stolt finalist i Norges vakreste hjem!

Då var det officiellt!
Jag är en av de 10 lyckliga finalisterna i tävlingen "Norges vakreste hjem"!
Tävlingen arrangeras av interiörmagasinet BoligPluss och TV2 Godmorgen Norge.
Även om jag har vetat om detta ett litet tag,
så befinner jag mig fortfarande i något av ett lyckorus,- kan knappt tro det är sant...
Men en sak är säker; det känns helt fantastiskt, och jag känner mig ärad över att få vara med på detta!
Det är så mång vackra hus och hem bland finalisterna,
men jag hade blivit superglad om just DU vill  rösta (stemme) på vårt hem Villa Fjellheim!
Du gå in här på BoligPluss hemsida och rösta!
Varma kramar Joy

 

 

7 kommentarer:

  1. Gratulerer, det ser veldig skjønt ut hjemme hos deg, klem, M

    SvaraRadera
  2. Hei :)
    Dette var gøy:) Gratulerer så mye.
    Har gitt min stemme til deg allerede. Ønsker deg lykke til, håper du er den heldige vinneren.
    Sommer klem fra Anita

    SvaraRadera
  3. Så utrolig moro, Joy! Gratulerer så mye! :)

    Masse lykke til og ha en fin dag videre! :)

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så masse med nominasjon! Det fortjener du. Laget cupcakesene dine med blåbær igår. Helt nydelige! Klem julie

    SvaraRadera
  5. Gratulere, så moro! Min stemme skal du selfølgelig får =D Tvi tvi

    SvaraRadera
  6. Det er sååå fortjent! Jeg har selvfølgelig stemt og omtrent spammet alle jeg kjenner med link.. hihi!

    Jeg visste ikke at du har jobbet på Ullared, jeg var en tur på Emmelines bloggg og så det :) Vi var der for 14 dager siden. Traff Boris og skravlet litt :)hihi! Jeg brukte kanskje 3 timer bare på å se der inne, men klarte å handle for 2500 ...hihi!

    Jeg sitter og syr på den siste serviettringen din nå, pakken kommer nok til deg neste uke :)

    Snart helg :)
    Klemklem

    SvaraRadera
  7. Gratulerer som finalist:) Ønsker deg lykke til:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails