måndag 4 juli 2011

Louis Ghost har flyttat in hos oss!

Vi har fått 4 nya helt fantastiska familjemedlemmar...
Alla heter Louis Ghost och kommer från italienska Kartell!
Vi önskade oss något nytt och annorlunda till vårt hem... 
Något som var tidlöst och klassiskt, men samtidigt modernt. 
Och då föll valet på dessa stolarna designade av Philippe Starck.
Designen är hämtad från Louis XV:s tid, därav namnet. 
Och Ghost heter de för att de är genomskinliga...

Louis Ghost är en bekväm liten karmstol gjord i ett enda stycke polykarbonat.
Trots sitt sköra utseende så är den stabil och okrossbar.
Den kan stå utomhus i både varmt och kallt klimat.
Så nu är det dukat för en god middag och långa samtal runt matbordet...

Ha en fin juli-vecka allihopa!
Kram Joy

5 kommentarer:

  1. Så lekre stoler! Stilig å blande stilarter og materialer :) Pluss at de stolene er jo veldig barnevennlige mht renhold, det skal jo ikke undervurderes! PS: Suppeskålene har vi også ;) Fortsatt god kveld :)

    SvaraRadera
  2. Hei Joy :)
    Åååååååå, så fine... Jeg også ønsker meg
    Louis Ghost stoler - syns de er knallfine!
    Og så er det så stilig å ha de sammen med
    alle slags interiørstiler...
    ... og nydelige bilder her som vanlig hos
    deg ღ Ønsker deg også en fortsatt fin uke
    og sommer... Klem fra Mette

    SvaraRadera
  3. Hei søte!

    Jeg ble plutselig oppmerksom på at du har endret litt på layouten og skrevet inn mine fine ord *rørt*. Såå vakkert det er blitt! Alt er like delikat og elegant som deg!

    Tenk at du har tatt med deg mine ord om din blogg her - du aner ikke hvor mye det betyr!

    Skal jeg være helt ærlig sydde jeg de serviettringene med stjerne på med tanke på deg :) Jeg har allerede sydd 2 stk til deg, mangler 2 til. Så skal du få de i giwe awayen du har vunnet. Så derfor får du pakken litt forsinket :) Håper det er greit!

    Nydelige disse stolene! Jeg elsker de! Har sååå lyst på sånn jeg og :) Men enn så lenge får jeg leve ut. Får leve ut drømmen min gjennom deg :)

    Ønsker deg en fabelaktig dag!
    Klemklem

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med nye stoler, de er kjempestilige:) Og veldig gode å sitte i også, noe jeg ikke trodde før jeg prøvet de. Passet perfekt inn hos dere!

    *Ha en flott kveld*

    SvaraRadera
  5. WOW de var kjempe stilige og passet fantastisk godt inn. Og så nydelig du hadde dekket bordet. Helt gjennomført.

    Ha en fortryllende dag.

    Og så håper jeg på så flott vær som på bildene over når vi skal på sørlandsferie til uka =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails