onsdag 27 juli 2011

Blomsterprakt!

En av anledningarna till att vi valt att ha det så "vitt" hemma hos oss är att vi då har den perfekta basen,
så att vi enkelt kan ändra om i hemmmet på 1,2,3!
Kanske får man ett plötslig önskan om sommriga pasteller under den varmare tiden på året,
medans man vill ha mörka naturfärger på vinterhalvåret, och röda toner till jul...

Att byta ut kuddar, gardiner, dukar och sängkläder är ett enkelt sätt att förnya hemmet...
Häromdagen köpte jag dessa fina blommiga kuddfodralen från Gant,
som dessutom var på 50 % *lycka*.
Det vita klädseln åkte fram igen, eftersom den passade bättre till de nya kuddarna
Helt supert att ha en soffa som Ektorp, där man kan byta klädsel.

Tänk att vi nu är i slutet av juli-månad...
Denna sommaren har varit precis som Thomas Ledin sjunger om:
"Sommaren är kort - det mesta regnar bort..."
Men idag skiner solen - så då måste vi verkligen passa på att njuta!
 
Ha en fin dag  och kram på er allihopa!
/Joy 

6 kommentarer:

  1. Flott pute! :) Jeg tenker som deg at det er bra å ha litt nøytrale farger på møblene, så kan man variere tilbehøret etter sesongen. Selv begynner jeg å bli klar for høstfarger i stuen snart :) Ha en superduper dag! Klem

    SvaraRadera
  2. Så fiiin pute!
    Er genialt med hvit base - gjør det litt billigere og gjøre om i huset etter humør;)
    Jeg elsker blått og hvitt, og med en touch av natur blir det bare lekkert ♥

    Ja, desverre så har Juni og Juli nesten regnet bort, men vi har jo August igjen, og den kan være veldig fiiin... vi får satse på det;)

    Klem Line

    SvaraRadera
  3. Hei søte!
    De putene har jeg sett på også... men de passer ikke inn hos oss.. Vi er litt mer industrielle i stilen. Hvor kommer det pleddet fra? Syns det var så stilig!

    Søteste Milo i sofaen jo *smiler*!!

    Jeg er snart ferdig med å sy serviettringene dine, sorry at det har tatt litt tid, men jeg har hatt hodet helt andre steder den siste uken.Beklager forsinkelsen altså!

    Jeg ønsker deg og dine en herlig kveld.
    På Nesåsen er det sol og rene sommeren, vi skal ut i skogen og plukke bringebær etterpå *KOS*

    Varme klemmer!
    Maia

    SvaraRadera
  4. Så fine bilder du viser, og de putene var helskjønne !! traff meg mitt i hjertet ;)

    Vi er nok mange som liker å ha en lys base, for så å skiftet farge på møbler,puter m.m. . .Her har sommeren vært fryktelig ustabil, så vi håper på en vakkerfin august :))

    Ha en fin kveld !!
    Kram :)

    SvaraRadera
  5. Nydelige bilder som alltid, Joy! :)

    Sangteksten passer dessverre veldig godt ja. Jeg har gått i shorts kun en dag i sommer, 12-13 grader og regn har vært standarden her hos oss.

    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  6. Nydelige bilder! Og for noen lekre puter! Hvor fikk du kjøpt de på 50%? Heldigvis ser værutsiktene bedre ut nå! Håper sola steiker i morra! Klem line

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails