onsdag 15 juni 2011

Vårt hem i media...


 Hej alla sötnosar!
Igår hade jag äran att få visa upp vårt hem i ett flott bolig-reportage i Fædrelandsvennen!

Eftersom jag numera kan kalla mig "Ændalitt",
 var det extra skoj att få vara med i en avis som mest blir läst i Kristiansand med omnejd.
Det är trevligt med "5-minutes-of-fame", 
men det är ännu mer glädjande att man k a n s k e kan få inspirera andra människor.

Du kan läsa hela reportaget genom att klicka här.
Eller gå in på: http://www.fvn.no/tema/bolig/article874610.ece

Ha en fin "lill-lördag" allihopa!
Varma kramar Joy


OBS! Bilderna i detta inlägg har jag lånat från Fvn's hemsida. 
Bilderna är tagna av fotograf Lars Hoen. 

6 kommentarer:

  1. OH MY GOD! Celebrity jo! hihi!

    Fantastisk hjem du viser, men det vet du jo at jeg syns. Du har gjort hjemmet ditt så delikat og innbydende at jeg vil komme å bo der jeg også ... hihi!

    Du har en stil og smak som er så gjennomført og elegant at jeg ikke får sagt det en gang :) Herlig!

    Vet du, jeg tror vi skal på sørlandet i sommer, kanskje vi kunne møttes? Hadde vært veldig kos!

    Ønsker deg en finfin dag!
    Klem

    SvaraRadera
  2. Nyyyydelige bilder. Så det i avisen. Flotte bilder av hus og et kjempefint bilde av deg:)
    Så gøy.Ha en fin dag.
    Klem Nina

    SvaraRadera
  3. Så moro! Gratulerer så mye! Måtte rett inn og lese repotasjen inne på FV også.
    Ha en fortsatt flott kveld =)

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med innlegg i FV - såå koselig! Lekkert hjem som fortjener er plass i magasiner :)

    Mye kos å lese hos dge nå, lekre muffins og flott-flotte bilder..

    Beklager at jeg er så sen å svare, er litt fraværende om dagen.. Den lysegrønne lille bilen på terrassen min ble kjøpt av min pappa for 10 år siden, til sitt første (jente)barnebarn :) Den ble da kjøpt på Jakhelln Bil (Volvo/RRenault) i Bodø og fraktet sørover.. Håper du kan finne noe tilsvarende til prinsen, den har gjort stor lykke fot jentene og besøkende - og nå for meg :)

    Klem fra Tove

    SvaraRadera
  5. Så lekre bilder og så utrolig moro å bli "kjendis"! :) Vil tro det er mange som finner inspirasjon fra det flotte hjemmet deres ja!

    Ha en fin kveld:)

    SvaraRadera
  6. Grattis med reportasje, så gøy! :-) Har nettopp oppdaget bloggen din og finner masse inspirasjon, bl.a. til min sønns barnerom som jeg holder på å innrede i maritim stil med mange innslag av stjerner. Ser at vi har veldig lik smak, mht bl.a lamper fra IKEA :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails