torsdag 30 juni 2011

Tick, tack...

World Cities Clock från Riviera Maison har länge stått högt upp på önskelistan hemma hos oss...
För mig och min reseglada man är detta en übercool sak,
som inte bara visar vad klockan är här och nu - utan även vad klockan är i NY, London och Melbourne.

Så gissa om jag blev glad då min kjære kom hem med den förra veckan!
Stor och ståtlig pryder den väggen i vardagsrummet - helt perfekt!

Lite komiskt att tänka på att för ett år sen tillbaka så var denna skänken pyntad och översållad med blonder, änglar och  fattigmanssilver, hihi...
Men man säger ju att förändring fryder!
 Även om min kjære aldrig protesterade till att bo i ett "blondehjem",
så är han nog mer tacksam för denna lite mer "ruffare" - men ändå klassiska stilen. ;)

Ha en fin torsdag!
Kram Joy

3 kommentarer:

  1. hei på deg.
    gratulere med ny klokke,
    ha en nydelig dag ,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hei hei!
    Såå snill han mannen din er :) Kan skjønne du elsker ham!

    Fantastisk vakker den klokken! Me like!

    Tenk at du har hatt sånn shabby stil. det hadde jeg aldri gjettet. Elsker den stilen du har nå :)

    Ønsker deg en herlig junikveld, den siste i år!
    Klem

    SvaraRadera
  3. KUL KUL!!
    Snille mannen ♥

    Klem Line

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails